ויראלי

מגישת רשת 13 נפרדת: "תם ונשלם הפרק הזה בחיי"

ירדן הראל עוברת דירה ובפוסט מרגש היא כתבה: "זהו, הכל ארוז, זה היה הסופ״ש האחרון בדירה שהייתה עבורי הרבה דברים אבל בעיקר סימלה את היציאה שלי לעצמאות. התבגרתי איתה, למדתי להתמודד עם מורכבויות החיים והתמלאתי בחוויות בין 4 הקירות האלה"
מערכת ice | 
ירדן הראל (צילום דור שרון)
במילים מרגשות ביותר, ירדן הראל, מגישת רשת 13 ואושיית רשת מוכרת, נצפתה לאחרונה במהלך מעבר דירה מרגש בתל אביב. הראל יחד עם תאומיה בני הארבע, לני וגפן, עוברת לבית חדש בקרבת מקום לדירתה הקודמת בשכונת בבלי, אבל היה לה מה לומר לקראת העזיבה.
בפוסט היא כתבה: "זהו, הכל ארוז, זה היה הסופ״ש האחרון בדירה שהייתה עבורי הרבה דברים אבל בעיקר סימלה את היציאה שלי לעצמאות. התבגרתי איתה, למדתי להתמודד עם מורכבויות החיים והתמלאתי בחוויות בין 4 הקירות האלה".
​לסיום רשמה: "זאת הדירה שבה לני וגפן למדו לדבר ובשלוש השנים האלה הפכו מפעוטות לילדים, הזמינו אלינו חברים, הכנו יחד מתכונים והסנפתי את הריח המתוק שלהם כשהתכרבלנו בלילות. תם ונשלם הפרק הזה בחיי ומוכנה לפרק חדש ומרגש. תודה על הכל"
בעוד שהמעבר עצמו מסמל התחלה חדשה עבור הראל וילדיה, הוא גם מעלה שאלות לגבי העתיד. האם בעתיד נראה את הראל ויהושע מאחדים את כתובותיהם? האם המעבר הזה הוא צעד ראשון לקראת חיים משותפים? רק הזמן יגיד, אך בינתיים נראה כי הראל מתמקדת ביצירת בית חם ואוהב לה ולילדיה, תוך שמירה על הקריירה המצליחה שלה ועל מערכת היחסים המתפתחת עם יהושע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה