ויראלי

נטלי דדון עושה שינוי כיוון: זו הקריירה החדשה שהשיקה

עשרות נשים מכל רחבי הארץ הגיעו להרצאה, על אף המצב המורכב בארץ, כדי לשמוע את דדון משתפת את סיפורה האישי. בהרצאה דיברה דדון על הדרך שעברה מילדותה, דרך השתתפותה בעולם הריאליטי, ועד לחיבור העמוק שלה לתורת התניא והשפעתה על חייה
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום יחצ)
אמש (ראשון) בסינמה סיטי גלילות, השיקה נטלי דדון את ההרצאה החדשה שלה, “את הקול”, בשיתוף עם רשת סינמה סיטי. האירוע נפתח בביצוע מרגש של השיר “מי שמאמין לא מפחד”, כאשר הקהל קם על רגליו והצטרף לשירה – רגע שהפך לאחד השיאים המרגשים של הערב.
עשרות נשים מכל רחבי הארץ הגיעו להרצאה, על אף המצב המורכב בארץ, כדי לשמוע את דדון משתפת את סיפורה האישי. בהרצאה דיברה דדון על הדרך שעברה מילדותה, דרך השתתפותה בעולם הריאליטי, ועד לחיבור העמוק שלה לתורת התניא והשפעתה על חייה. דדון התמקדה בתהליכים שעברו עליה וכיצד הם עיצבו את דרכה האישית והמקצועית.

לצד דדון, הופיעו גם הסטנדאפיסטיות המצליחות מיכל גבריאלוב וקרן אור שלוין, שהוסיפו נופך של הומור ושיתופים אישיים, שהשתלבו עם המסר העמוק של ההרצאה ובידרו את הקהל.
עמית פרליס, בן זוגה של נטלי דדון, ובנם ריף הפתיעו את דדון בסיום הרצאת הבכורה שלה, “את הקול”, שנערכה אמש (יום א’) בסינמה סיטי גלילות, עם זר פרחים מרגש. המחווה המרגשת חתמה ערב מיוחד ומלא תוכן שהותיר רושם עז על כל המשתתפים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נטלי דדון
    רוני 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי זאת נטלי דדון ולמה היא צריכה לעניין אותנו??????
    סגור