ויראלי

בן כספית חושף לראשונה: "עשינו סולחה ב-2006, מאחורי גבה של הגברת"

בן כספית התראיין לפודקאסט והפרט המסקרן ביותר שסיפק על נתניהו היה: "עשינו סולחה ב-2006, מאחורי גבה של הגברת, בדירה במגדלי אקירוב, שלוש פגישות ארוכות, אני אמרתי לו, 'ביבי, אני שמח מאוד לדבר איתך, אבל אני לא יכול להשתנות, לא גייסת אותי. אני מבטיח לך הגינות'". וגם: הקשר לינון מגל
מערכת ice | 
כספית במתקפה על נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, טוויטר/ בן כספית)
בן כספית, שדרן 103FM ומגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, התארח לראיון בפודקאסט "מעריב" וחשף לא מעט פרטים עסיסיים, כולל סולחה עם בנימין נתניהו שלא רבים שמעו עליה בכלל.
כספית סיפר: "נתניהו הכריז ג'יהאד על מדינת ישראל. הוא עורך מסע נקמה במדינה. ברגע שישראל העיזה להרים עליו את ידה ולהגיש נגדו כתבי אישום - אז בניגוד לאולמרט והרצוג וקצב ודרעי, שלא הכריזו ג'יהאד למדינה, הוא כן. רובי ריבלין אמר לי פעם 'אל תתבלבלו, הוא לא הולך לשום מקום. הוא ישרוף את המועדון על יושביו'. אנחנו יושבים  כרגע במועדון שעולה באש. זה הכל".

עוד סיפר על ראש הממשלה: "הוא החליט, והוא למד את זה מאהוד ברק, להיות החבר הכי טוב של האליטה המשפטית, בשביל שלא תיגע בו, ברגע שהחסינות שלו נפגעה בתחילת החקירות, אז הוא התהפך, ואז הוא הפך מהמגן הגדול למחריב הגדול של מערכת המשפט".
הפרט המסקרן ביותר שסיפק היה: "עשינו סולחה ב-2006, מאחורי גבה של הגברת, בדירה במגדלי אקירוב, שלוש פגישות ארוכות, אני אמרתי לו, 'ביבי, אני שמח מאוד לדבר איתך, אבל אני לא יכול להשתנות, לא גייסת אותי. אני מבטיח לך הגינות'".
על הקשר עם ינון מגל: "תגובה חשמלית שלא רואים אותה בשום תוכנית אחרת, בשום מקום. אני לא מסוגל להגיד מילה שהיא לא אמת. בגלל זה לא הלכתי לפוליטיקה. בקרב על האמת אני רוצה להאמין שאני מנצח אותו. אני עושה מלא טעויות, ואני מצטער על טעויות שאני עושה, אבל בגדול אני גם לא מתבייש להתנצל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה