ויראלי

כוכבת המירוץ למיליון על בן הזוג המפורסם: "הוא אכל ממני מלא חרא"

ירין חסון בת 24, שהשתתפה בעונה האחרונה של "המירוץ למיליון", חופשת פרטים חדשים על חיי הזוגיות שלה עם הכדורגלן המצליח איילון אלמוג
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
ירין חסון בת 24, התפרסמה ככוכבת "המירוץ למיליון" והפכה למדריכת פילאטיס ולטיקטורית מצליחה. היא חוגגת כמעט חמש שנים ביחד עם איילון אלמוג, כדורגלן הפועל באר שבע. "עשינו רילוקיישן לבאר שבע", מספרת ירין בראיון לוואלה, "הקרבתי למען הזוגיות, אבל גם איילון עשה את חלקו". היא מציינת שהקשר שלהם לא היה פשוט, במיוחד כשהיא הייתה בצבא והוא שיחק באוסטרליה, מה שדרש ממנה הקרבות משמעותיות למען הזוגיות.
באופן כללי, ירין מאמינה באהבה ממבט ראשון, אך גם בחיבור שנבנה עם הזמן. היא מציינת שבמקרים רבים יש צורך להכיר את האדם ולהבין אם הוא מתאים לך. בנוגע ל"נפש תאומה", היא סבורה שחשוב יותר למצוא מישהו שמאזן ומשלים אותך, כפי שאיילון עושה עבורה. ירין מדברת גם על שברון הלב הראשון שלה בגיל 16, עם חבר שהיה מבוגר ממנה בחמש שנים. למרות הפערים, היא חוותה חוויות משמעותיות מהקשר.
לגבי דיל ברייקר, ירין מדברת על חוסר כבוד וחשיבות הפירגון בזוגיות. "כבוד זה בסיסי", היא אומרת, "ואי-כבוד הוא דיל ברייקר עבורי". על קנאה היא מוסיפה, "אני לא קנאית, כי אני סומכת על איילון. אני יודעת שהוא מעריך את מה שיש לו בבית".
בסופו של דבר, ירין חותמת את השיחה באמירה על חשיבות השמירה על האני מאמין שלה ואומרת, "אני לא מתחרטת על שום דבר ומבינה שאני לומדת מהטעויות שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה