ויראלי

יוסף חדאד משתף תמונה אייקונית מה-7 באוקטובר: "הראתה שהיא בזה להם"

אחת מהתמונות המצמררות שיצאו מהתוכנית של "עובדה" הערב - ותהפוך בוודאי לאייקונית - היא תמונתה של כנרת גת ז"ל שנחטפה מביתה בקיבוץ ותועדה חורצת לשון באומץ רב כלפי המחבל שחטף וצילם אותה. פעיל ההסברה יוסף חדאד: "מעשה פשוט מטורף"

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
"זו כנרת גת ז"ל בעת שנחטפה מביתה בידי המחבלים בקיבוץ בארי", שיתף פעיל ההסברה יוסף חדאד את התמונה הבלתי נתפסת ששודרה הערב בתוכנית "עובדה" באישור משפחתה של גת.
"כנרת צעדה בביטחון, הסתכלה למצלמה של המחבל והוציאה לשון. איזה אומץ, איזו גבורה, כמה עוז היה לה", המשיך חדאד להתפעל מעוז לבה של גת.
"יותר מאוחר רצחו אותה, גם חטפו עוד ממשפחתה כולל את ביתה כרמל ז"ל שנרצחה בשבי. אבל מול הרשע בתוך כל האימה והסיוט שהיה שם כשהיא מוקפת מחבלים חמושים - המעשה הזה של כנרת בת ה-68 הוא פשוט מטורף", חלק חדאד בפוסט ברשת X והמשיך: "היא לא נתנה להם את העונג להרגיש שהם מנצחים ומשפילים, היא הראתה להם שהיא בזה להם. איזו גיבורה את היית כנרת!".
סרטו של בן שני, ששודר הערב בעובדה, מתאר את יום כיבוש קיבוץ בארי ב-7 באוקטובר. בתיעוד מצמרר שטרם נראה ממצלמות הקיבוץ וממצלמות מחבלי הנוח'בה שהגיעו למקום, ניתן לראות כיצד חברי הקיבוץ נלחמים, נרצחים, נחטפים ובעיקר המומים ממה שמתרחש בתוך ביתם.
   
"התחקיר של עובדה פשוט מצמרר", סיפר בהמשך חדאד על המחדל שתועד בתוכנית. "פשוט לא נתפס שאותה מדינה שרק בימים האחרונים הצליחה לפוצץ ביפרים של ארגוני טרור ולדעת בדיוק באיזה קומה באיזה בניין בביירות מסתתרים בכירים מחבלי חיזבאללה נכשלה ככה, ורק גבורה בלתי נתפסת של אזרחים וחיילים פשוטים שחירפו את נפשם הצילה את המדינה הזו!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה