ויראלי

למרות המלחמה: האם מנהיג איראן בדרך לקבל טיפול בבית חולים אסותא?

אחרי שמנהיג חמאס, יחיא סנוואר, קיבל בזמנו טיפול בבית חולים ישראלי וחייו ניצלו הודות לניתוח להסרת גידול בראשו, האם גם המנהיג הרוחני של איראן מתכנן להיעזר ברופאים הישראלים? על פי בית חולים אסותא אשדוד, ההזמנה לח'אמנאי כבר קיימת
מערכת ice |  3
עלי ח'אמנאי (צילום ויקיפדיה/ Khamenei.ir)
אירוע שרק הרשת החברתית יכולה לייצר: אתמול בבוקר (רביעי), המנהיג העליון של איראן, עלי ח'אמנאי, פרסם ציוץ מלא תעוזה בפרסית ובו המסר: "חיזבאללה מנצח".
למרות שרשרת המהלומות חסרות התקדים שארגון הטרור ספג בתקופה האחרונה מכוחות הצבא והביטחון הישראלים, נראה שהמנהיג היה נחוש להשלות את בני עמו ולצייר תמונה מעוותת של המציאות.
בין המגיבים הרבים לאייתוללה היה גם בית חולים ישראלי, אסותא אשדוד, שהציע לתאם למנהיג הרודן בדיקה הכרחית בהתחשב באמירותיו.
בתגובה שנכתבה בפרסית מפרופיל אסותא, נמסר ישירות לח'אמנאי: "נשמח לתאם עבורך בדיקת עיניים. אנחנו בית חולים ציבורי פתוח לכולם (ואחד המתקדמים בישראל)".
התגובה המטרילה, המקורית והמצחיקה, שנכתבה על ידי מנהל השיווק ודובר בית החולים, אוהד יחזקאלי, זכתה במהרה לסיקור נרחב ולתואר "התגובה הכי טובה" לפוסט.
מלבד אסותא, מי שעוד הגיבו לח'אמנאי ולחיבור הקלוקל שלו למציאות הם צייצנים שפרסמו אימוג'י של ביפר או העלו את פוסטר המחוסלים בצמרת הצבאית של הארגון, שנותר כמעט ריק. מומלץ להיכנס לציוץ ולהשתעשע בעצמכם.
תגובה מקורית נוספת אף השווה את ח'אמנאי לאֲגַג, הדמות המקראית ואחרון מלכי העמלקים, וטען שגם הוא "מנצח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מדינה דפקטא (ל"ת)
    א 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מעולה !! (ל"ת)
    דותן 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פתח תקווה
    הרצל בלאק 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה של טמבלים ,תכשירו אותו כמו סיניואר ,
    סגור