ויראלי

טהוניה רובל בהודעה מדאיגה: "הולכת לטפל בנפש שלי"

טהוניה רובל התמודדה בשנתיים האחרונות עם פרידה רומנטית, עם מותם של אביה ואחותה ועם ביקורת ציבורית שהיא רגילה לקבל כמי שנוהגת להביע את דעתה. כעת, לאחר שנעלמה מהרשתות החברתיות, הדוגמנית והשחקנית מסבירה מה מצבה הנפשי

מערכת ice |  2
טהוניה רובל (צילום יוטיוב/ HOT)
זוכת האח הגדול נעלמה לאחרונה מהרשתות החברתיות ולא העלתה עוד תוכן שלה. לאחר שקיבלה פניות רבות מעוקבים שניסו לברר האם הכל כשורה, רובל, עדכנה את 90.9 אלף העוקבים שלה מה הסיבה האמיתית מאחורי ההיעלמות ומה מצבה הנפשי.
"הרבה שאלו איפה נעלמתי בימים האחרונים. החלטתי שאני מתנתקת מכל הרשתות החברתיות. הולכת לטפל בנפש שלי. מאמינה שאחזור בזמן שנכון לי. אוהבת אתכם".

מתוך חשבון האינסטגרם של טהוניה רובל thauonia@
רובל שמככבת בסדרה "אינדל" בהוט, מדגמנת, ומופיעה מפעם לפעם בפאנל של "שואו טיים" בערוץ 13, חשפה חלק מהקושי הרגשי שלה בפוסט סוחט דמעות שהעלתה לפני חודשיים לאינסטגרם, בו ציינה שנה למות אביה:
"אבא שנה בלעדייך. שנה שבה הרגשתי כל שנייה, דקה, יום, חודש בשנה שאתה כבר לא פה. כמה לא הערכתי אותך שהיית בחיים. כמה טיפשה הייתי שלא ניצלתי כל רגע איתך
אתה חסר לי מאוד ובעיקר חסר במשפחה. אתה הייתה ראש השבט ששמרת על השבט שלא התפרק והנה אתה לא פה והשבט מפורק לגורמים".
רובל המשיכה ותיארה את הגעגוע לאביה והשפעת לכתו עליה: "לא סתם אומרים רק אחרי שמאבדים מבינים מה איבדנו. אתה האובדן הכי קשה בחיים שלי. אני מתגעגעת אלייך מאוד.  אני מפורקת מזה שאתה לא פה".
כזכור, רובל התבטאה בתחילת החודש כנגד המחאות והשביתה במוסדות החינוך שנועדו לדחוף לעסקה להשבת החטופים: "מתי נפסיק להיות עם כזה מטומטם?" האויב שלנו יושב במנהרה וצוחק על כולנו". ייתכן שהביקורות שקיבלה בעקבות הבעת דעותיה, גם דחפו אותה לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי שמעזה לחלוק על השמאל והקפלניסטים, דמה בראשה. (ל"ת)
    שמאל פושעי ישראל 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מ
    כוכי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכנה טהוניה תמיד ריחמתי עליה היו ל התפרציות זעם פגעה מאוד מאוד באנשים היא צריכה שיחות בעזרת השם תהפוך לאישה טובה אמן ואמן
    סגור