ויראלי

מאיה בוסקילה מתלוננת על שוטרים אלימים: "עבד כי ימלוך"

הזמרת הזועמת תוקפת את שוטרי ישראל בעקבות תיעוד מטריד וטוענת שההתנהגות שלהם מזכירה סרטי שואה: "איפה היית בשבעה באוקטובר? לא בטוח שהרבצת ככה למחבלים. כמה רוע ובריונות חסרת מעצורים"

מערכת ice | 
צילום ענת מוסברג
תמונות השוטרים שפינו מפגינים חרדים בבית שמש הסעירו את מאיה בוסקילה. הזמרת, שהעלתה תיעוד של השוטרים המכים את המפגינים באלות - לצד הודעת מח"ש כי נפתחה חקירה נגד מי שתועדו נוהגים באלימות, הגיבה בחריפות:
"אני צפיתי בזה ונעתקה נשימתי. בחיים לא ראיתי מכות כאלה. רק בסרטים של השואה. לא הגענו? נפשי בוכה... יהודי מכה יהודי. איזה גבר השוטר, אה? וואו, תגיד, איפה היית ב-7.10? לא בטוח שהרבצת כך למחבלים, נכון? כמה רוע... העיקר המשטרה כל הזמן מגנה מעשי שוטרים ו'בודקת' בערך 3 פעמים בשבוע. בריונות חסרת מעצורים. עבד כי ימלוך".
כזכור, אירוע פינוי המפגינים מבית שמש התרחש לאחר שקבוצת חרדים הפגינה מול מתנ"ס דורות בעיר במחאה על יריד תעסוקה שהתקיים בו. בשלב מסוים השוטרים החלו להכות את המפגינים נמרצות באמצעות אלות ותועדו ע"י המצלמות – מה שעורר סערה ציבורית גדולה.    

מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה בוסקילה maya_buskila@
מפכ״ל המשטרה, דני לוי, הגיב וטען כי הוא רואה את האירוע בחומרה והבטיח כי אם יעלה בבדיקה שהשוטרים פעלו שלא על פי דין, הם יטופלו בחומרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה