ויראלי

אילנית לוי המומה: היכן נמצאו פריטים מביתה של המגישה?

מלכת היופי לשעבר ידועה יותר בתור "לכלוכית" - כזו שפושטת מדי יום את הביגוד הנוצץ והייצוגי שלה, לובשת טרנינג ומתחילה לנקות. בטיול עם הכלבה מחוץ לבית, לוי גילתה את מה שיגרום לשוק לכל חולה ניקיון

מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
התחביב האהוב על המגישה והשחקנית, אילנית לוי, הוא כידוע לנקות. הכוכבת שכבר קטפה קמפיינים למוצרי ניקיון של חברת "טאצ'" ולשואב Dreame, הצליחה היום להפתיע את עוקביה בהרגל מלוכלך מאוד.
לוי, שכזכור אפילו שיתפה בזמן הקורונה את העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם בטיפים מיוחדים לניקיונות וזכתה למעמד של "גורו של ניקיון וסדר" – לא הצליחה להעביר את "מחלת הניקיון" הלאה.
בסרטון אותו שיתפה הלילה מגישת "גלית ואילנית" באינסטגרם, נראית הכוכבת יוצאת לטיול עם כלבת המשפחה ונתקלת בכריות הסלון שלה על ספסל בגינה ציבורית. לוי אף תייגה בסרטון את אלירז שדה בעלה, כמי שאחראי למחדל.
"זה שאני יוצאת עם איימי לטיול ואני רואה את הכריות של הסלון שלי בספסל, מאמי! מאמי! זה אמיתי? אני שואלת את עצמי האם זה אמיתי", סיכמה לוי את השוק..
מתוך חשבון האינסטגרם של אילנית לוי IlanitLevi_Sade@​
אף שלא ברור מה עלה בגורל הכריות שהושארו על הספסל. מי שכן הצליחה לגרום ללוי לוותר על מטבח נקי בהמשך הלילה היא אלין גולן, בתה, שביקשה לעשות הפרשת חלה לכבוד יום הולדתה העברי – וקיבלה את התמיכה של אימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה