תרבות ופנאי

אילנית לוי על סף דמעות מביקורת על בתה: "בא לך לצאת על דתיים?"

אילנית לוי רותחת על ביקורת שהושמעה נגד בתה אלין, לאחר שהאחרונה התוודתה כי היא שומרת שבת והואשמה בכך שהיא מנסה להשתמט מצה"ל: "אתה מעלה ציוץ על ילדה. יש לך מושג את ההשלכות של הדבר הזה? יש לך מושג מה זה עושה לה?"

מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום יניב אדרי)
הווידוי המפתיע של אלין גולן, בתם של אייל גולן ואילנית לוי, כי היא שומרת שבת, גרם לעוקב ברשת לחשוד בצעירה כי היא מתכננת להתחמק משירות צבאי. כעת, בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס", אימא של אלין, אילנית לוי, מתייחסת לראשונה לדרמה המשפחתית שהתרחשה בעקבות החשיפה של אלין ומבקשת מהצופים "תפסיקו כבר עם 'כל הדתיים וכל החילוניים', סתמו!".  
כזכור, בתחילת חודש שעבר, אלין גולן ענתה לשאלות של עוקבים באינסטגרם, באחת מהן נשאלה האם היא שומרת שבת: "כן, אני שומרת שבת כבר עוד מעט שנה ברוך השם", כתבה אלין על רקע צילום מטקס הבדלה. "לא אשקר ואגיד לכם שזה תמיד קליל. בתור מישהי שכל חייה לא שמרה שבת לא היה קל פתאום לשנות הרגלים. לאט לאט למדתי להתאהב בשקט של השבת ובקדושה שלה ובשבילי כל שבת היא ניסיון אבל תודה להשם על הכוח לעמוד בו".
ההתחזקות של אלין, שמיוחסת בחלקה לאלירז שדה, בעלה של אילנית, גרם למגיבים שונים ברשת לעקוץ את גולן הצעירה, ביניהם לצייצן בטוויטר (רשת X) להעלות טענות שגולן לא מתכננת להתגייס כשימלאו לה 18 שנים ושבתם של אילנית לוי ואייל גולן חשפה את שמירת השבת שלה על מנת ליצור בסיס להשתמטות מצה"ל.
לוי השיבה כאמור בכעס: "אתה מעלה ציוץ על ילדה. יש לך מושג את ההשלכות של הדבר הזה? יש לך מושג מה זה עושה לה? הבת שלי שומרת שבת, הבת שלי מאמינה בהשם. מהמם לה, כיף לה, נעים לה וטוב לה בנשמה. מה זה קשור לגיוס שלה, שהיא הולכת להתגייס אגב במרץ", עדכנה לוי על סף דמעות והמשיכה בפנייה למגיבים.

אילנית לוי ואלין גולן | מתוך חשבון האינסטגרם של אילנית לוי ilanitlevi_sade@
"מי אתה? בא לך לכתוב את זה כי בא לך לצאת על דתיים. ותפסיקו כבר עם 'כל הדתיים וכל החילוניים', ו'כל השמאלנים בוגדים' ו'כל הימנים טיפשים'. סתמו! כאילו בואו כולנו נסתום, כולל אני. כל אחד יסתכל בבית שלו במראה על החיים שלו, על המשפחה שלו, על מה הוא רוצה להעביר", סיכמה לוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה