ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת מיואשת: "כולם שונאים אותנו, הכל קורס"

תום יער כתבה בסטורי כאוב: "הייתה סך הכל שבת ממש בסדר חוץ מזה שהכל מסביב קורס", והמשיכה: "חוץ מזה שהמדינה צריכה אשפוז דחוף. וקשה להיות פה וכולם שונאים אותנו, ויקר ואין טיסות וכולם סובלים וחם כמו בתנור פיצה"
מערכת ice |  3
תום יער (צילום מתוך האינסטגרם)
כוכבת ארץ נהדרת של קשת 12, תום יער, ממשיכה לשתף את עשרות אלפי העוקבים שלה בתחושות והמחשבות שלה בעקבות מלחמת חרבות ברזל ועבורה הייתה זו עוד שבת לא פשוטה.
יער כתבה תחילה: "הייתה סך הכל שבת ממש בסדר חוץ מזה שהכל מסביב קורס", והמשיכה: "חוץ מזה שהמדינה צריכה אשפוז דחוף. וקשה להיות פה וכולם שונאים אותנו, ויקר ואין טיסות וכולם סובלים וחם כמו בתנור פיצה".

היא המשיכה: "והכל קורס ויש מלחמה באיזה ארבע חזיתות לא כולל מלחמת עולם ומלחמת אחים ומלחמת גוגו ומגוגו. ממש כיף פה, סידרתי השבת את המגנטים על המקרר, כי ניסיתי לאל לחשוב על כלום, בקיצור עוד שבוע של זה מתחיל".
לסיום כתבה בסטורי אחר: "מה עוד יש לומר שרק נהיה בריאים ונשמור על עצמנו ומקסימום אז לא ונפגש גלות ונעשה מזה גם משהו מצחיק. הכי טוב בבית, איך נשמור עליו, מי אנחנו נהיה אם לא נצא מזה, איך נצא מזה, מה זה 'זה' בכלל, איך משמחים את עצמנו, מאיפה הם ידעו איך לעשות ככה לביפר וגם מנהרות ופרצופים בחלומותיי, אין לי כוח שזאת התקופה שאני חיה בה. למה אני לא בזמן אחר בהיסטוריה, שאלות מרובות אני שואלת את עצמי אחרי הופעה בגבעתיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בכיינית! תגשי להופיע מול חיילים במקום להתבכיין!! (ל"ת)
    עוז 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    שונאים אותה גם בארץ. שום דבר חדש (ל"ת)
    צחי 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מי זאת?
    גרה בעוטף 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי מעניינת השמולנית ההזויה כנראה שכחה מה היה בשבת לפני כמעט שנה. עכשו אנחנו מחזירים להם כפל כפליים
    סגור