ויראלי

אליקו ולירז צמודים מאי פעם: "האהבה שלנו מתפוצצת מאיתנו"

אליקו ולירז שיתפו תמונות מתוך החופשה הרומנטית שלהם בכרתים. בתמונה הזוגית שפרסמו ברשת החברתית אינסטגרם, כתב אליקו לבת הזוג: "יש שני זמנים שאני רוצה להיות איתך אהובתי – עכשיו ולתמיד"

מערכת ice | 
אליקו ולירז (צילום אינסטגרם/ אליקו)
לאחר שבני הזוג חשפו לראשונה את בנם המשותף ג'ון בפוסט מרגש באינסטגרם, השדרן אליקו ובת זוגו לירז, ממשיכים לרגש את העוקבים ברשת החברתית. אמש (שני) פרסמו בני הזוג תמונות משותפות מחופשה רומנטית בכרתים שביוון.
לירז ארז, בת זוגו של השדרן המפורסם אליקו, שיתפה סדרת סטוריז בחשבון האינסטגרם שלה, בה נראים השניים מאושרים מתמיד. אליקו פרסם תמונה עם בת הזוג הצעירה מהחופשה הרומנטית וכתב: "יש שני זמנים שאני רוצה להיות איתך אהובתי – עכשיו ולתמיד".


(צילום: liraz_erez@)
ארז, שהתרגשה מהמחווה המיוחדת של בן זוגה, מיהרה לשתף את הסטורי בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "אהובי שלי, אנחנו לנצח. אני אוהבת אותך מכל הלב שלי הכי הכי בעולם. האהבה שלנו מתפוצצת מאיתנו בכל רגע ובכל תמונה שלנו ביחד. לא משנה איפה נהיה, כל עוד אנחנו ביחד, הלב שלי שלם". 
כאמור, בני הזוג חשפו בחודש שעבר את בנם המשותף העונה לשם ג'ון. בפוסט לכבוד חג ט"ו באב, לירז ארז, בת הזוג של אליקו, שיתפה תמונה משפחתית בחשבון האינסטגרם שלה ולצידה כתבה: "זאת אהבה, וכל מילה נוספת מיותרת. ט"ו באב שמח אהוב שלי, אני מאוהבת בך ובג'ון שלנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה