ויראלי

אליקו ולירז חושפים לראשונה: כך נראה בנם ג'ון

התמונה, שפורסמה בחשבון האינסטגרם של לירז, מראה את בני הזוג מחויכים, כשג'ון הקטן מביט ישירות למצלמה. "זאת אהבה, וכל מילה נוספת מיותרת," כתבה לירז, "ט"ו באב שמח אהוב שלי, אני מאוהבת בך ובג'ון שלנו." המילים הפשוטות והכנות משקפות את עומק הרגש והאושר שהזוג חווה
מערכת ice |  1
אליקו ולירז (צילום אינסטגרם/ אליקו)
לאחר חצי שנה של ציפייה, שדרן הרדיו הפופולרי אליקו כהן ובת זוגו לירז ארז החליטו לשתף את הציבור ברגע מרגש במיוחד - הצגת בנם המשותף, ג'ון, לראשונה. בפוסט מרגש שפורסם ביום ראשון, ט"ו באב, חשפה לירז תמונה משפחתית, המציגה את המשפחה הצעירה באור חדש ומלא אהבה.
התמונה, שפורסמה בחשבון האינסטגרם של לירז, מראה את בני הזוג מחויכים, כשג'ון הקטן מביט ישירות למצלמה. "זאת אהבה, וכל מילה נוספת מיותרת," כתבה לירז, "ט"ו באב שמח אהוב שלי, אני מאוהבת בך ובג'ון שלנו." המילים הפשוטות והכנות משקפות את עומק הרגש והאושר שהזוג חווה.
 
סיפור האהבה של אליקו ולירז, המתאפיין בפער גילים של 27 שנים, משך תשומת לב רבה מאז תחילתו. הזוג עבר תהפוכות רבות במהלך השנה האחרונה, כולל הודעה על ההיריון בנובמבר כשלירז הייתה כבר בחודש השישי, ולידה דרמטית בשידור חי. למרות האתגרים, כולל משבר שהוביל לפרידה זמנית, הזוג הצליח להתגבר על המכשולים ולחזק את הקשר ביניהם.
ההחלטה לחשוף את ג'ון לציבור מסמלת פרק חדש בחייהם של אליקו ולירז. זהו צעד משמעותי עבור הזוג, המדגיש את מחויבותם זה לזו ולמשפחתם החדשה. עבור לירז, זהו הילד הראשון, בעוד שאליקו כבר אב לשלושה ילדים מנישואיו הקודמים.
התמונה המשפחתית עוררה התרגשות רבה בקרב מעריציהם של בני הזוג, כאשר רבים ניסו לזהות למי מההורים דומה ג'ון יותר. תגובות חמות ואיחולים רבים הוצפו בתגובות לפוסט, מה שמעיד על האהדה הרבה לה זוכה המשפחה למרות הביקורות על הפרש הגילאים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שהיו לכם עוד הרבה שנים טובות ומשאושרות יחד
    מלאכית 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והילד יגדל בידעה שהוא ילד של אהבה
    סגור