ויראלי

אדל בספלוב בווידוי כואב: "נכנסתי להיריון ועברתי הפלה"

לאחר שנשאלה: "ספרי משהו שאנחנו לא יודעים עלייך", בספלוב שלפה תשובה שאף אחד לא ציפה לקבל: "האמת? כמו שאתן יודעות, תמיד הכי אמיתית ומשתפת הכל מהכל, אז גם את הרע. נכנסתי להריון לפני מספר שבועות, ובסוף לא הצליח ועברתי הפלה"
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום דימה טליאנסקי)
אדל בספלוב בווידוי אמיץ אבל כואב מאין כמותו, כאשר הערב (מוצ"ש) כמיטב המסורת מבחינתה היא ערכה סשן של שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם, כאשר שאלה אחת גרמה לה לחשוף סוד גדול וכואב שקרה ממש לאחרונה.
לאחר שנשאלה: "ספרי משהו שאנחנו לא יודעים עלייך", בספלוב שלפה תשובה שאף אחד לא ציפה לקבל: "האמת? כמו שאתן יודעות, תמיד הכי אמיתית ומשתפת הכל מהכל, אז גם את הרע. נכנסתי להריון לפני מספר שבועות, ובסוף לא הצליח ועברתי הפלה".

ולמרות הכל היא ביקשה לשמור על אופטימיות וכתבה: "אבל מודה על הכל, ותמיד הכל לטובה. יגיע בזמן הנכון. תודה לשם על הכל, תמיד!!!". היא חטפה ביקורת לאחר מכן. "את משתפת בכזו קלות שעברת הפלה, כאילו זה עבר ליד, לא משתפת בקלות".
על כך השיבה בספלוב: "אני פשוט משתפת תמיד גם בדברים הטובים, וגם ברעים. ואני באמת מאמינה שהכל לטובה, חיה באמונה שלמה. הקדוש ברוך הוא נתן לי לעבור את זה בשלב מוקדם, במקום שחס ושלום הייתי מגלה אולי עובר לא בריא בשלב יותר מאוחר, ואז הייתי צריכה לעבור לידה שקטה. אז אני תמיד מסתכלת על הטוב, תמיד תמיד, וככה חיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה