ויראלי

הכוכבת הגדולה והצמיד המסתורי: למה התמונה הוסרה בפתאומיות?

קים קרדשיאן העלתה תמונה עם צמיד ישראלי, אך הסירה אותה במהרה. התמונה עוררה סערה ותגובות רבות, כולל שאלות לגבי זהות הכלב שצולם לצידה – האם זו פיקאצ'ו של דני ואקס בן אל?
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קים קרדשיאן, הכוכבת הידועה בפרסום תכנים בכמויות עצומות באינסטגרם, העלתה לאחרונה סשן תמונות מרהיב שכולל לא פחות מ-14 תמונות. בעוד שבמרבית התמונות ניתן היה לראות את קים בסגנונות שונים, התמונה האחרונה והחשובה ביותר הכילה צמיד עם הכיתוב “לשון הרע לא מדבר אליי”. התמונה הזאת עוררה סקרנות רבה, במיוחד בקרב הקהל הישראלי, שגיבה את כוכבת הריאליטי בתגובות חיוביות ומלאות תמיכה.
אך מעניין לציין, שלאחר זמן קצר, קים הסירה את התמונה עם הצמיד מהאלבום, ושמרה רק את 13 התמונות האחרות. השאלה המתעוררת היא מדוע היא החליטה להסיר את התמונה הזאת? האם זה היה בעקבות הלחץ מהתגובות הישראליות, או שמדובר בצירוף מקרים בלבד?

צילום: Instagram/@kimkardashian
בנוסף, בתמונה שהוסרה, נראה כלב לצידה של קים, וזו שאלה שמטרידה את מעריציה: האם מדובר בכלבת המריבה של דני והאקס בן אל, או אולי בכלבתה של קים, סושי? על פי ההשערות, יש סבירות גבוהה שמדובר בפיקאצ’ו, כלבתם המתוקה של דני ואקס בן אל. הימור זה מתגבר על ידי העובדה שדני שיתף את התמונה בסטורי שלו, מה שעשוי לחזק את הספקולציות על זהות הכלב בתמונה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה