ויראלי

בן אל תבורי והאקסית בקאמבק? "לא מתרגלים להיות לבד"

אחרי הפיצוץ בין האקסים בן אל תבורי ואורטל עמר, האחרונה חגגה יום הולדת והודתה: "אני מרגישה הכי בודדה שהרגשתי אי פעם כי אין לי זוגיות". בן אל העלה סטורי משלו ובירך: "מזל טוב לאמא הכי מדהימה שיש!". האם אנחנו בדרך לקאמבק המפתיע של השנה?
מערכת ice | 
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בן אל תבורי חווה שנים קשות. זה התחיל בפיצוץ הפרשייה עם האקסית שלו אורטל עמר, אחרי הקלטות שנחשפו בהן קילל את עמר, המשיך בפרידה מסטטיק ולאחרונה גם בפרידה נוספת וקשה מהאקסית שלו דני לוי. אבל האם תבורי בדרך לקאמבק מרגש עם אורטל עמר?
אתמול (שלישי) עמר חגגה את יום הולדתה, והפתיעה אחרי שכתבה ברשתות החברתיות: "אני מרגישה הכי בודדה שהרגשתי אי פעם בכל יומולדת שלי בכל שנה". עמר חשפה את הסיבה לכך והציתה את הדמיון בנוגע לקאמבק אפשרי מול בן אל: "לא כי לא מאחלים לי מזל טוב, פשוט כי אין לי זוגיות. לא מתרגלים להיות לבד, זה שקר, לא התרגלתי לישון באלכסון".
מי שלא נותר אדיש ליום ההולדת של עמר ולווידוי שלה הוא האקס, הזמר בן אל תבורי, שהעלה סטורי לחשבון האינסטגרם יחד עם בנם המשותף, תו פרינס תבורי, בו הוא בירך את עמר וכתב: "מזל טוב לאמא הכי מדהימה שיש! ולילד הכי מושלם שקיים ביקום". מה דעתכם, האם אנחנו בדרך לאחד הקאמבקים המפתיעים של השנה בביצה המקומית? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה