ויראלי

גל הפיגועים בישראל על רקע המלחמה: הנושא החם של השבוע

בעקבות גל הפיגועים שפוקד את מדינת ישראל לאחרונה, הרשתות החברתיות התמלאו בדיונים סוערים. ניתוח הנתונים מגלה שהנושא שזהו הנושא שהישראלים הכי דיברו עליו השבוע
מערכת ice | 
איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בחולון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת MIG AI מתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי מפרסת מידי שבוע דוח החושף מה היה הנושא החם ביותר ברשת הישראלית, על מה הכי הרבה ישראלים דיברו בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם? ואלו פוסטים בולטים התפרסמו בנושא השבוע? השבוע, הרשת הישראלית התעניינה בנושא הפיגועים הפוקדים את המדינה בשבוע האחרון.
על-פי הנתונים שפרסמה החברה, ברשתות החברתיות השונות הזכירו את הנושא 7,391 פעמים, עם 60,209 תגובות ו-375,939 לייקים. באתרי החדשות הוזכר הנושא 1,165 פעמים, ברדיו ובטלוויזיה 4,741 פעמים ובעיתונות הכתובה 191 פעמים.
בין הציוצים הבולטים ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הוא ציוץ של איילת לש. "בחודש וחצי האחרון יצאו מעל 800 פיגועים מיו"ש, שמונה נרצחים 30 פצועים 4 מכוניות תופת ובמה השב"כ עסוק? בלכלוא במעצר מנהלי צלם שמעז לבקר אותם. אבא לחמישה ילדים. בלי משפט, בלי ראיות, בלי סיבה. רק כי הם יכולים. אפשר לדעת למה כל השרים לא הופכים שולחנות על השטאזי הזה?!".  הפוסט גרף 642 לייקים, 117 פרסומים מחדש ו-65 תגובות.
ברשת החברתית אינסטגרם בלט פוסט שפרסמה אושיית הרשת נטלי דדון. "אסור לנו לעבור לסדר היום כל פעם מחדש כאילו אין לנו ערך לחיי הגיבורים ששומרים עלינו, או אזרחים שנרצחים כאן!", הפוסט גרף 7,556 לייקים, 438 תגובות ו-347 שיתופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה