ויראלי

אנה ארונוב נפרדת בכאב: "לא מצליחה לתפקד, איך ממשיכה מכאן!"

אנה ארונוב, שופטת "רוקדים עם כוכבים", נפרדה בסטורי מצמרר מחברה דניאל אלוש ז"ל, שנהרג באסון המסוק בעזה: "אין מילים רק דמעות"
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
אסון כבד התרחש אתמול (רביעי) בסמוך לציר פילדלפי שברצועת עזה, אחרי שמסוק של חייל האוויר התרסק, ושני לוחמי יחידת 669, רס"ם (מיל') דניאל אלוש ז"ל ורס"ם (מיל') תום איש-שלום ז"ל נהרגו, בעוד 7 חיילם נוספים נפצעו באורח קשה.
מי שחוותה את הטרגדיה הזו באופן אישי היא שופטת "רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב, שהייתה חברתו של רס"ם (מיל') דניאל אלוש ז"ל. ארונוב העלתה סטורי כואב לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא נפרדה בכאב מאלוש ז"ל שהלך לעולמו באסון הנורא.
ארונוב שיתפה בסטורי שלה סרטון שהעלתה כתבת חדשות 13 סיוון כהן, בו אלוש ז"ל, שחזר לחופשה מהמלחמה, מחבק את בתו, שם היא כתבה: "לכמה רסיסים יכול הלב להישבר? סרטון יום ההולדת של דניאל אלוש ז"ל. אישה ושני ילדים נוספים נשארים לבד".
הסטורי של אנה ארונוב 
ארונוב כאמור שיתפה זאת וכתבה: "לא הצלחתי לתפקד היום כל כך. אני מכירה את קים (אשתו) שנים וגם את דניאל. כל רגע דמיינתי איך דפקו לה בדלת באמצע הלילה. איך הילדים המדהימים שלהם לא יגדלו עם האבא הכי הכי בעולם! איך קים ממשיכה מכאן! אין מילים רק דמעות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה