ויראלי

אייל גולן חוגג יום מאושר לאקסית: "תמיד שם בשבילי, הכי מדהימה"

הזמר בברכה מרגשת ליום הולדת של רוסלנה רודינה: "אני אנצל את הבמה להודות לך שהצלחת לשמור באמת על החברות הטובה שלנו מעל הכל בשביל יאן יון, שאת תמיד שם בשבילי, תומכת ומפרגנת כמו שרק את יודעת, מזל טוב"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
האקסית המיתולוגית של אייל גולן, אם בנו יאן וכמובן מגישת טלוויזיה וכוכבת הישרדות בכוחות עצמה, רוסלנה רודינה, חגגה אמש (רביעי) את יום הולדתה ה-36 והחליט להעניק לה ברכה מחממת לב במיוחד, כאשר בלטה שורה אחת שכתב שאולי כוונה כעקיצה לגרושתו דניאל גרינברג עמה הוא קצת פחות מסתדר בימים אלו.
הזמר הוותיק פתח את הברכה שלו לאקסית ורשם על גבי תמונה שלה עם יאן: "מזל טוב לרוס האלופה, האמא הכי מדהימה שיש ליאן הנסיך שלנו, לראות את החינוך והערכים שיש לו זה ההוכחה הכי טובה לכך".

עוד הוא המשיך ובירך את רודינה בחמימות ואפילו את בן זוגה הנוכחי: "שתמשיכי להצליח בכל העסקים והעשייה המבורכת שבנית, הכל בעשר אצבעות, המשך זוגיות טובה עם איתי הנסיך והכי חשוב, שתהיי מאושרת ובריאה".
לסיום כתב: "אני אנצל את הבמה להודות לך שהצלחת לשמור באמת על החברות הטובה שלנו מעל הכל בשביל יאן יון, שאת תמיד שם בשבילי, תומכת ומפרגנת כמו שרק את יודעת, מזל טוב"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה