ויראלי

אופירה אסייג מנסה לעודד: "שים קצוץ, יש כדור מרמור"

אסייג ניסתה לחזק את דניאל הגרי לאחר ביקורות שחטף: "אני מצדיעה לך ומקווה שיום אחד יהיה פה נורמלי", לאחר מכן קדישה מילים חמות לדובר צה"ל: "ערב טוב לך דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי. תודה רבה לך על כל פועלך למעננו, למען צה"ל מהשבעה באוקטובר ועד לסיום המלחמה הקשה"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שחברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה את דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, על פרסום הסרטון שבו נחשפה המנהרה שבה הוחזקו בחיים והוצאו להורג על ידי שוביהם - ששת החטופים הירש, אורי, כרמל, אלכס, עדן ואלמוג ברפיח, אופירה אסייג מנסה לחזק את דו"צ.
אסייג פתחה וכתבה: "אני מצדיעה לך ומקווה שיום אחד יהיה פה נורמלי", לאחר מכן קדישה מילים חמות לדובר צה"ל: "ערב טוב לך דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי. תודה רבה לך על כל פועלך למעננו, למען צה"ל מהשבעה באוקטובר ועד לסיום המלחמה הקשה".
היא המשיכה ורשמה: "שים קצוץ על המבקרים, לא משנה מה נעשה פה, תמיד יהיה מה להגיד פה. תודה על עבודה נחושה, רגישה, אמיצה ומדויקת עד כמה שמותר לך. תזכור, מי שלא טוב לו, יש כדור מרמור, זה עוזר....המשך בדרכך המקצועית והנחושה וכל עם ישראל מאחוריך".
כזכור, בציוץ חריף שהעלתה לרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) גוטליב תקפה את דובר צה"ל והציעה לו באופן ציני "פרס אוסקר". "דובר צה"ל הגרי מחיאות כפיים סוערות. פשוט לאוסקר!", כתבה גוטליב. "איזה אינטרס שירת הסרטון הכל כך מיותר שהראית הערב?", כתבה על הסרטון שתפקידו לחשוף לעולם את זוועות החמאס. 
 
"האם חיזוק לוחמינו עזי הרוח? לא! האם חיזוק המורל הלאומי? בטח שלא", המשיכה להפטיר גוטליב. "האם החלשת עם ישראל וחיזוק החמאס המרצח? כן!", ענתה בביטחון מלא לעצמה. "איזה ניצול ציני של כאב משפחות החטופים וכאב כולנו ועוד בזמן העדכונים בדבר סירוב סינוואר לעסקת חטופים".
"אתה לא דובר צה"ל", סיכמה גוטליב. "אתה דובר צמרת צה"ל התבוסתנית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בסוף בסוף , את מסתכלת במראה ורואה את הפרצוף המכוער שלך (ל"ת)
    דודי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אופירעעע
    רמי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי .אפילו לא הסקת ל"התאבל" על גירושייך את כבר חזרת לסורך .דיי .חפשי איפה עושים ניתוח לחיבור שפתיים ורוצי מהר לשם .זה יעזור לך .
    סגור
  • 1.
    אופירה
    גלית 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את חלק מהאנשים שיוצרים פילוג במקום להעביר ביקורת על כל העולם תביטי במראה ותביני כמה את לא נעימה
    סגור