ויראלי

מעיין אדם מתכוננת למלחמה בסרטן: "מחכה לתשובות המומחים"

הכוכבת חשפה בפעם הראשונה: "היה לי גידול ענק של 25 ס"מ, הוציאו אותו ממני ולפני כמה שבועות חזרה התשובה שזה היה סרטני. זה סרטן נדיר בשחלה, זה לא אומר שהוא מסוכן יותר או נוראי יותר. איך אמרה לי חברה שלי 'למה שיהיה לך סרטן רגיל, יהיה לך נדיר'. אני מאוד אופטימית, הבדיקות עד כה חזרו חיוביות ויש עוד בדיקות לעבור"
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
הרצח של אחותה מפל ז"ל במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, הלידה לאחר מכן של בתה שנייה, ניתוח להוצאת ציסטה מהבטן ובהמשך גילוי של סרטן נדיר בשחלה. בראיון למאקו כוכבת הרשת ומגישת קשת 12 פתחה  הכל בלי להתנצל.
היא סיפרה: "אני יכולה להגיד שזה נראה רע מבפנים אבל גם אופטימי ומנחם. כולנו עברנו טלטלה השנה, אנשים גם מרגישים שאין להם זכות לידי להביע צער או מועקה וזה לא נכון, כולם ביחד בדבר הזה וזה נותן תחושה של ביחד. כל אחד יכול להתמודד עם הכל. ברגע שזה בא אליו אז אין לו ברירה. יש לו בחירות איך לעשות את זה ואני מקווה שאני עושה את זה טוב. הזמן גם עוצר לגמרי - לא ממשיך, וגם עובר מהר".

היא חשפה כיצד תציין את השנה לרצח אחותה: "אני אהיה ברעים, במקום שבו הייתי צריכה להיות, במקום שבו מפל נרצחה. מאוד הייתי רוצה להיות שם ברגע האמת, אבל אני אהיה שם. אני רואה ושומעת את השבעה באוקטובר. אני יכולה להגיד שלאבל יש הרבה שלבים ואחד הקשים שבהם, שאני לא בטוחה שאני צלחתי אותו, הוא לעכל שזה קרה ולהמשיך משם. את זה עוד לא התחלתי, עוד לא התחלתי את ההכלה".
על הסרטן הנדיר שלה: "היה לי גידול ענק של 25 ס"מ, הוציאו אותו ממני ולפני כמה שבועות חזרה התשובה שזה היה סרטני. זה סרטן נדיר בשחלה, זה לא אומר שהוא מסוכן יותר או נוראי יותר. איך אמרה לי חברה שלי 'למה שיהיה לך סרטן רגיל, יהיה לך נדיר'. אני מאוד אופטימית, הבדיקות עד כה חזרו חיוביות ויש עוד בדיקות לעבור. אין לי מה להרחיב כי אני חושבת שזה לא נכון לפני שאני מקבלת דיאגנוזה מדויקת לגבי המצב, אז אני לא ממהרת להגיד משהו שמח או נורא - אני מחכה לתשובות ולמומחים. אני לוקחת את זה ברצינות ורוצה כרגע להמשיך בחיים שלי כרגיל. מחשבה אחת הייתה לי והיא איך אני מספרת לאמא שלי?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם קיים הוא???
    אלוהי האכזריותת 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים נופל על אדם לא יורד מממנוו
    סגור
  • 1.
    מעין
    מארי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רפואה שלמה מעיין יקרה
    סגור