תרבות ופנאי

מעיין אדם חשפה: "אחותי מפל ז"ל עברה חרם"

מגישת הטלוויזיה בקשת 12 פרסמה כי לכבוד ט"ו באב ויום הולדתה של מפל ז"ל בחרה המשפחה להנציח אותה באמצעות יום כיף לילדים שעוברים חרם: "היא הפכה ממוחרמת להכי אהובה בעולם"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם ממשיכה לשתף את העוקבים בחייה האישיים ובעיקר מאז הטבח ב-7 באוקטובר, שבו נרצחה אחותה מפל ז"ל.
לכבוד ט"ו באב ויום הולדתה של מפל ז"ל חשפה אדם כי משפחתה החליטה לקיים אירוע עבור ילדים מוחרמים מכיוון שגם מפל הייתה מוחרמת בילדותה. 
בחשבון האינסטגרם שלה שיתפה אדם וכתבה: "בכיתי רצוף שעות, מגעגוע, וגאווה, וסלט של רגשות, היה ארוע מדהים כמוה. ממש. אני חייבת תודה למלא אנשים שהתנדבו מכל ליבם, רובם הכירו את מפל ואהבו אותה, בזכותם עשינו מלא אור היום".
ביום הכיף שארגנה אדם משפחתה הופיעו הזמרים נטע ברזילי ועדן חסון. "בחרנו לציין את יום ההולדת שלה ביום האהבה ולעשות יום כיף לילדים שעוברים חרם קשה כי זו השליחות של מפל ואנחנו נמשיך מאיפה שהפסיקה. הזמנו את הילדים של 'ים של חברים' והלוואי שכל העולם היה נראה כמו שירי הילדים האלו", שיתפה אדם.
אדם פרסמה תמונה של מפל מילדותה וכתבה כי אחותה סבלה כילדה מוחרמת: "אמא שלי הלביאה סיפרה את סיפור החרם של מפל ואיך היא הפכה ממוחרמת להכי אהובה בעולם כדי לתת תקווה לכל מי שבקהל אבל אני בעיקר חוויתי השראה עצומה להיות אמא כמוה. כל הילדים דיברו על כמה שאמא שלהם היא זו שהצילה אותם, אמא זה התפקיד הכי חשוב בעולם!".
בסטורי שהעלתה אדם לפני שבוע ביום הולדתה של מפל ז"ל כתבה: "מחר יש למפל יום הולדת. אני כבר כמה שעות מייללת במיטה, מרשה לעצמי לראשונה מזה חודשים רבים לתת לכאב לפרק אותי לחתיכות. הודעתי לכולם לא להתקשר אלי החל מהערב אז הטלפון בדממה". לאחר מכן פרסמה סרטון של מפל מילדותה וכתבה: "היום יום הולדת. בואי הביתה פליז".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משפחת אדם
    יוסי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די להתמסכן ולהשתמש בשם של אחותך כל יום עייפנו ממך שמרי את השכול בשבילך מה אנחנו כותל
    סגור