ויראלי

הטרגדיה של כוכבת קשת 12 שוברת לב: "אסון, איזה נורא"

?עינב בובליל כתבה בהלם לאחר היוודע מצבה של כוכבת בייקאוף ישראל שהתינוק שברחמה ובעלה מתו בתאונת דרכים בה היא נפצע באורח קשה: "כל כך כואב ועצוב . נתפלל עלייה בע״ה בשורות טובות אמן", כוכבת נוספת של האח הגדול לינור סביניק כתבה: "רפואה שלמה אמן!!! איזה שבר לב". אדל בספלוב רשמה: "אסון, איזה נורא"
מערכת ice | 
התכנית החדשה נחשפת-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
לאחר שהתבררו הבשורות האיומות כי ליאן בן ברוך, משתתפת העונה הראשונה של "בייק אוף" ישראל של קשת 12, נאבקת על חייה בבית החולים בעקבות תאונת דרכים מחרידה שהתרחשה בשבוע שעבר, בתעשיית הבידור נותרו פשוט בהלם.
התאונה, שאירעה בכביש 20 סמוך למחלף רוקח, גבתה את חייהם של בעלה אביתר ושל תינוקם שטרם נולד, כאשר ליאן הייתה בחודש השמיני להריונה והיא עצמה כעת מורדמת ומונשמת וחייה על הכף.

עינב בובליל כתבה בהלם: "כל כך כואב ועצוב . נתפלל עלייה בע״ה בשורות טובות אמן", כוכבת נוספת של האח הגדול לינור סביניק כתבה: "רפואה שלמה אמן!!! איזה שבר לב". אדל בספלוב רשמה: "אסון, איזה נורא"
הזמרת אתי ביטון כאבה את הבשורה: "נשבר הלב, רפואה שלמה! השם ירחם ובע"ה תצא מזה במהרה", גיא פינס כתב בעצב: "טרגדיה נוראית", כוכב הרשת אמיר זרד הוסיף: "רפואה שלמה אמן", סתיו קצין כתבה: "ה ישמור עליה", גם דיאן שוורץ ואורן להב הביעו כאב
על פי 'פוריל' של ערן סויסה, הזוג, שרכב יחד על אופנוע, נפגע באופן קשה בתאונה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של אביתר במקום, בעוד ליאן פונתה במצב קשה לבית החולים, שם היא מורדמת ומונשמת. הטרגדיה הוכפלה עם אובדן התינוק שברחמה, מכה נוספת למשפחה ולחבריה הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה