ויראלי

כוכבת האח הגדול מותקפת: "זה שאני אמא לא אומר שאסור לי"

הברבי הישראלית סתיו קצין, כוכבת האח הגדול 2023, פתחה אפשרות לעוקביה באינסטגרם לשאול אותה שאלות, וחלקם שאלו אותה שאלות חושפניות למדי
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
סתיו קצין כוכבת האח הגדול 2023, מבלה בימים האחרונים בחופשה ברודוס. קצין העלתה תמונות חושפניות שלה בבגד ים מהחופשה וממש כמו שהיא טוענת "אני סתיו קצין אוהבת להקצין".
אמש (שבת) היא פתחה אפשרות לכל 209 אלף עוקביה באינסטגרם לפנות אליה ולשאול אותה כל שעולה על רוחם. היא נשאלה מה מושך אותה בגבר ומיהו הגבר המושלם בשבילה? קצין ענתה "ביטחון עצמי, ניראות הייטקיסטית ולא מוזנח, לא ערס, לא חנבץ, כיפה ופאות מאד מושך אותי, לא אוהבת שופוני כל המותגי חארטה האלה, מישהו צנוע בלב שלו, לא מחפש להראות כמה כסף יש לו אבל יש לו, אחד שבעל עסק, מישהו כריש שכובש את העולם". (שגיאות הכתיב כתובות במקור).

צילום: Instagram/@stav_katzin
עוקב אחר תקף את קצין ואמר, בתור אישה שהייתה או עדיין דתיה שיש לה ילדים, הפוסטים שאת מעלה לא מכבדים אותך. קצין ענתה בתגובה, "אני מבינה שיש דיסוננס אבל אל תשפטו את החיצוניות שבי, מי שמכיר אותי (רובכם) יודעים מה יש בפנים וכל אחד ברמה אחרת בהתקרבות הדתית שלו וזה שאני אמא לא אומר שאסור לי".


צילום: Instagram/@stav_katzin
בהמשך נשאלה לגבי קריירת השירה שלה "הקלטתי 2 שירים חדשים ייצאו בקרוב בעסזרת השם, אחד מהם אנחנו מצלמים לו קליפ וזה לוקח זמן". כזכור, קצין הוציאה שיר במאי האחרון בשם "ברבי ביט".

צילום: Instagram/@stav_katzin
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחחחחח ברבי חחחחחחח
    אביש 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה ברבי? עם דלקת בשפתיים היא דומה לדורה מאר.
    סגור
  • 1.
    חחחחחחח ברבי חחחחחחח
    אביש 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה ברבי? עם דלקת בשפתיים היא דומה לדורה מאר.
    סגור