ויראלי

עומר אדם יודע? יעל שלביה חטפה פנס בעין: "נתקעתי בעמוד"

שלביה העלתה סטורי באינסטגרם, בו היא מתייחסת לפנס בעינה. "אני פה בניו יורק, יש לי מחר צילומים הכי מרגשים בעולם, אתם לא מבינים אפילו כמה אני מתרגשת לקראת הקמפיין הזה - אבל ברור, רק לי הדבר הזה יכול לקרות"
מערכת ice | 
יעל שלביה, עומר אדם (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה, עומר אדם)
יעל שלביה, בת 23 בלבד, כבר הספיקה לכבוש את עולם הדוגמנות המקומי והבינלאומי. עם קמפיינים מרשימים ברזומה שלה, היא נחשבת לאחת הדוגמניות המבוקשות בישראל. אך מאחורי הזוהר והתהילה, שלביה מתמודדת עם אתגרים לא פשוטים הנלווים להצלחתה המטאורית.
לאחרונה, נאלצה שלביה להתמודד עם מטרידן עיקש שעקב אחריה והגיע לסביבת מגוריה, מה שהוביל אותה להגיש תלונה במשטרה. למרות שהאיום הזה הוסר, הדוגמנית המצליחה נתקלה באתגר חדש ובלתי צפוי ערב צילומים חשובים בניו יורק.
"אני חושבת שאפשר לראות ממש בבירור מה קרה לי בעין, אני כבר לא יכולה להסתיר את זה", שיתפה שלביה בסטורי באינסטגרם, כשהיא מתייחסת לפנס בעינה. "אני פה בניו יורק, יש לי מחר צילומים הכי מרגשים בעולם, אתם לא מבינים אפילו כמה אני מתרגשת לקראת הקמפיין הזה - אבל ברור, רק לי הדבר הזה יכול לקרות".
למרות האתגר הבלתי צפוי, שלביה נשארה אופטימית. היא שיתפה את הלקוח במצב, והוא הבטיח שניתן להסתיר את הפנס בעזרת קונסילר. "לא נורא, דיברתי עם הלקוח וסיפרתי לו שנתקעתי בעמוד, לא לא באמת רק לי זה יכול לקרות. הוא אמר שהכל בסדר, אין לי יותר מידי נפיחות אז אפשר להסתיר את זה עם קונסילר, הכל בסדר", אמרה.
למרות האתגרים, שלביה ממשיכה לשמור על לוח זמנים עמוס ומצליח. לאחרונה, היא חגגה את יום הולדתה במסיבה מפתיעה שארגן בן זוגה, הזמר עומר אדם, בהשתתפות חבריה הקרובים מעולם הבידור. הדוגמנית הצעירה ממשיכה להוכיח שעם נחישות ואופטימיות, ניתן להתגבר על כל מכשול בדרך להגשמת החלומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה