ויראלי

גיא הוכמן במתקפה חריפה: "הממשלה לא מנהלת את המלחמה כמו שצריך"

בסרטון מרגש שפרסם גיא הוכמן בחשבון האינסטגרם שלו, פנה הסטנדאפיסט לעוקביו ברשת החברתית במסר מאחד בנוגע לוויכוח הסוער השורר בעם סביב סוגיית ציר פילדלפי ועסקת החטופים. גיא הוכמן: "כל אחד מאיתנו חייב לאמץ קצת צניעות ולהבין שלא כל הצדק נמצא אצלו בכיס". לצד זאת, הוכמן מתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה

מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום ויקיפדיה/ נוי ערקובי)
הסטנדאפיסט גיא הוכמן פרסם לאחרונה סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, ובו הביע את עמדתו בנוגע לוויכוח הסוער שמתרחש בימים האלו בין חלקי העם בנוגע לסוגיית ציר פילדלפי ועסקת החטופים.
"נראה לי שמה שלוקחים מכל הסיפור הזה,  זה שמותר לחשוב עצמאית שעסקה מחזירה רק חלק קטן מהחטופים ומסכנת את השאר היא עסקה לא טובה מבלי להיחשב לביביסט עיוור. מותר לחשוב שצריך לעזוב את ציר פילדלפי לחודש וחצי כדי להחזיר מעזה אנשים בחיים מבלי להיחשב קפלניסט", כך אמר הוכמן בתחילת דבריו.
בהמשך הסרטון, הסטנדאפיסט האהוב מתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה בימים מורכבים אלו ואמר: "מותר לחשוב. מותר לחשוב שהממשלה לא מנהלת את המלחמה הזאת כמו שצריך מבלי להיחשב לבוגד. אני חושב ככה, זה לא מתנהל טוב".
לצד דברים אלו, מיהר להביע הוכמן מסרים מאחדים לעוקביו באינסטגרם ואמר: "המציאות בישראל היא הכי מורכבת בעולם. אז כל אחד מאיתנו חייב לאמץ קצת צניעות ולהבין שלא כל הצדק נמצא אצלו בכיס. אין אמת אחת אבל יש עם אחד ולא צריך להכריח אף אחד לבחור צד. אנחנו ביחד ואנחנו נחיה ביחד או נמות לחוד. ראינו את זה בלייב ב-7 באוקטובר. אסור להיזכר בתשעה באב, רק בתשעה באב, מותר לחשוב אחרת".
כידוע, מבצע חילוץ גופות ששת החטופים והבאתם למנוחות גרמו לסערה תקשורתית וציבורית רחבה. לצד אנשי תקשורת ופוליטיקאים רבים שמיהרו להביע את עמדתם בנושא ולמתוח ביקורת חריפה על אופי התנהלות הממשלה, אמש (ראשון) פרסמה הדוגמנית נטלי דדון סטורי בחשבון האינסטגרם שלה. 
בסטורי שפרסמה, טענה הדוגמנית כי בכרזות שמפרסם מטה משפחות החטופים למען החזרת היקירים משבי חמאס, מוצגים מסרים פוליטיים.  "גם אם אני לא מסכימה עם המון דברים, גם אם בא לי לעמוד לצד המשפחות ולהגיד וללחוץ בכדי להביא את החטופים הביתה, אלו לא המסרים שאני יכולה לבוא ולחבור אליהם כעם אחד מאוחד וביחד. שימו לב מי מאחורי הקלעים, מי המארגנים ומי מפמפם, אילו קבוצות פוליטיות", כך אמרה דדון לעוקביה ברשת החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה