ויראלי

מגיש הטלוויזיה מתפוצץ על קשת 12: "אני מחוק שם"

מושיק גלאמין מתפוצץ באופן נדיר: "אני אין לי מקום בערוץ 12 כי אמרתי את דעתי על אחד המנחים שם ומאז אני מחוק שם ברמה שהם לא מוכנים לצייץ את השם שלי. דעתי נכונה או לא, זה לא משנה"
מערכת ice |  2
מושיק גלאמין (צילום יח"צ, פלאש 90/ תומר נויברג)
אם תהיתם למה המגיש מושיק גלאמין כבר לא נמצא באור הזרקורים כבר כמה שנים טובות, הוא טוען כי "ערוצי התקשורת הם כמו דיקטטורה" ועל כן סכסוך אישי שלו עם מנחה באחד הערוצים המובילים הביאה לסיום הקריירה שלו על המסך בדגש על קשת 12.
גלאמין העלה פוסט וכתב: "הנה משהו שאף אחד לא יעיז להגיד לכם. ערוצי התקשורת/תישקורת מפלגים אותנו. ויש לי בנק של סיפורים מזעזעים על מקרים שקרו ועדיין קורים. חלקם לי באופן אישי".

עוד הוא כתב: "דרך אגב גם עמודי "בידור" כאן באינסטגרם מונעים פוליטית ויוצרים פילוג. כף כל אחד לכיוון שנוח לו ומסדר לא את הארנק. כבר מחקו לי לא מעט תגובות בכל מיני עמודים ואפילו חסמו אותי כשהיה להם לא נוח לשמוע".
לסיום הפוסט הוא הסביר לקוראים: "מאכילים אותנו שקרים בלי סוף ומייצרים פה מציאות רעה עוד יותר מהמציאות הרעה בין כה וכה. רוצים אחדות?? סגרו את ערוצי החדשות. תפסיקו לעקוב אחרי תוכן מפלג".
 
בקטע וידאו שהוסיף אמר: "אני רוצה לדבר רגע על הראיון של דיצה אור וזה שכולם מופתעים. הנה משהו שלא יגידו לכם, לכל ערוץ יש בעלי הון אחרים ולכן יש כיוונים שונים וכל אחד מפלג לכיוון אחר ולא משרתים אותנו האזרחים. תזכרו איך בחדשות 12 הפחידו אתכם מהקורונה ועכשיו הורגים מפחד אנשים במלחמה. אני אין לי מקום בערוץ 12 כי אמרתי את דעתי על אחד המנחים שם ומאז אני מחוק שם ברמה שהם לא מוכנים לצייץ את השם שלי. דעתי נכונה או לא, זה לא משנה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקקן ומצופה. הבעיה שרלה פו קבור הכלב
    סגור
  • 1.
    אתה פשוט פסה
    עודד 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זה לא קשור לדעות הפוליטיות מה שלך או לליקוק המגוחך לשרה… אתה פשוט מעצב פנים - פסה!
    סגור