ויראלי

דודו כהן חושף מהפך מטורף: כך הוא נראה ב-30 ק"ג פחות

כוכב הריאליטי הציג את השינוי המשוגע בגופו לאחר הניתוח לקיצור קיבה לעיני כל בחתונתו של עמיתו מ"האח הגדול", עומרי בן נתן, כאשר כהן הופיע במראה מחודש ומלא חיים, לאחר שהשיל 30 קילוגרמים ממשקלו
מערכת ice | 
דודו כהן. האח הגדול 2016 (צילום יח"צ/ צילום מסך)
דודו כהן, הכוכב מעפולה שהתפרסם ב"האח הגדול" ובהמשך ב'גולסטאר', עבר מסע מרתק של שינוי אישי שהגיע לשיאו בחודשים האחרונים. לאחר שנים של מאבק עם הפרעות אכילה ודיכאון, כהן קיבל החלטה אמיצה לעבור ניתוח לקיצור קיבה, צעד שהוביל למהפך דרמטי בחייו.
ועתה, נחשפות התוצאות המרשימות של המהלך הזה, כאשר הוא הציג את השינוי המשוגע לעיני כל בחתונתו של עמיתו מ"האח הגדול", עומרי בן נתן, כאשר כהן הופיע במראה מחודש ומלא חיים, לאחר שהשיל 30 קילוגרמים ממשקלו.

מאחורי המראה החדש והמסנוור מסתתר סיפור של התמודדות אישית מורכבת. במשך שנתיים, כהן שיתף את הציבור במאבקיו הפנימיים, חושף בכנות את הקשיים הנפשיים והפיזיים שחווה. ניסיונותיו הרבים לרדת במשקל בדרכים מסורתיות נכשלו שוב ושוב, מה שהוביל אותו לבסוף להחלטה הגורלית לעבור ניתוח. החלטה זו, שתוארה על ידו כ"הגשמת חלום של שנים", סימנה נקודת מפנה משמעותית בחייו.

צילום: אור גפן
התהליך שעבר כהן מדגיש את החשיבות של בריאות הנפש לצד הבריאות הפיזית. בפוסט מרגש שפרסם לאחר הניתוח, הוא הדגיש כי המהלך נועד לא רק לשיפור מראהו החיצוני, אלא בעיקר להצלת "הבריאות, הנפש והנשמה" שלו. דבריו משקפים תובנה עמוקה לגבי הקשר ההדוק בין בריאות גופנית לרווחה נפשית, ומהווים השראה לרבים המתמודדים עם אתגרים דומים.
סיפורו של כהן הוא יותר מסתם סיפור על ירידה במשקל; זהו סיפור על אומץ, התמדה ואמונה עצמית. הופעתו המחודשת בחתונה לא רק חשפה את השינוי הפיזי המרשים, אלא גם את האושר והביטחון העצמי שנבעו מהמסע שעבר. דודו כהן הפך מסמל של מאבק לסמל של תקווה, מוכיח כי עם נחישות ותמיכה נכונה, שינוי משמעותי הוא אפשרי, גם כאשר הדרך נראית ארוכה ומאתגרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה