ויראלי

הקומיקאי השפיל זוג ישראלים בהופעה - וכעת הוא משלם על כך ביוקר

רגע מביש התרחש במופע הסטנדאפ של הקומיקאי רג'ינלד די האנטר בסקוטלנד, שם הוא סיפר בדיחה אנטישמית דוחה על יהודים, ובמקרה זוג ישראלים ישב בשורה הראשונה והשיב "לא מצחיק". באותו הרגע, כל הקהל תקף אותו וקרא נגדם קריאות גזעניות משפילות. אחרי שהתנצל, האנטר התבשר על ביטול מופע שלו שאמור להתקיים בקרוב
מערכת ice |  1
הופעה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רגע מביש במיוחד התרחש בשבוע שעבר במהלך מופע סטנדאפ של הקומיקאי רג'ינלד די האנטר באדינבורו, בירתה הקודמת של סקוטלנד, זאת לאחר שדי האנטר סיפר בדיחה אנטישמית ומכוערת במיוחד, בזמן ששני ישראלים שישבו בשורה הראשונה ממש לא אהבו זאת וצעקו לעברו "לא מצחיק".
אלא שמכאן, המופע של די האנטר הפך למופע של אנטישמיות מבחילה במיוחד, אחרי שהקהל מסביב החל לצעוק על זוג הישראלים שישב בשורה הראשונה לצאת מהמופע תוך קללות וקריאות "לשחרר את פלסטין". האנטר למעשה השווה בין סרט במרכזו עמדה אלימות במשפחה לישראל כשאמר כי "זה כמו להיות נשוי לישראל".
על פי דיווח היום (ראשון) ב-BBC, די האנטר משלם על הבדיחה האנטישמיות שלו ביוקר, אחרי שתיאטרון איסטווד בעיר גיפנוק שבסקוטלנד הודיע על ביטול המופע שלו שאמור היה להתקיים בספטמבר בעקבות התקרית האנטישמית. הנהלת התיאטרון מסרה בהודעה שהוציאה לפיה היא מבטלת את הגעתו של די האנטר כי הסיבה לכך היא "התבטאויותיו השנויות במחלוקת".
אגב, האנטר כבר הספיק להתנצל על התקרית האנטישמית שלו במופע כשהוציא הודעת התנצלות בה כתב בין היתר כי "מתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לקהל ולעובדים במקום. קומיקאי, אני מותח את גבולות ההומור, זה חלק מהעבודה שלי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד התנצלות כזאת ואבדנו.... (ל"ת)
    רוסי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור