ויראלי

דונלד טראמפ שבר את הרשת: כמה עוקבים צבר בחשבון הטיקטוק?

הנשיא ה-45 של ארצות הברית שמתמודד לכהונה נוספת, חצה את רף 10 מיליון העוקבים באפליקציה הפופולרית. ההצלחה של טראמפ בטיקטוק מפתיעה במיוחד משום שבתקופת כהונתו כנשיא, הוא איים לאסור את השימוש בה לאור המתיחות בין ארצות הברית לסין
מערכת ice |  1
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
דונלד טראמפ בן ה-77, הנשיא ה-45 של ארצות הברית שמתמודד לכהונה נוספת, חצה את רף 10 מיליון העוקבים באפליקציית טיקטוק, והפך בכך לאחד המשתמשים המבוגרים המצליחים ביותר בפלטפורמה בכל הזמנים. ההערכה היא כי טראמפ זיהה את הפוטנציאל הגלום ברשת החברתית לקראת הבחירות לנשיאות.
על פי הפרסום בישראל היום, ההצלחה של טראמפ בטיקטוק מפתיעה במיוחד לאור העובדה שבתקופת כהונתו כנשיא, הוא איים לאסור את השימוש באפליקציה בארצות הברית בשל חששות לביטחון לאומי והמתיחות בין ארצות הברית לסין.
 
@realdonaldtrump

STOP THIS DISASTER

♬ original sound - President Donald J Trump

הבחירות בארצות הברית מתקרבות עם האשמות הדדיות על שימוש ב-AI, תביעות נגד טראמפ, ותמיכה של בכירים בתעשיית הטכנולוגיה והקריפטו משני הצדדים. כאשר בוחנים את האפשרות שקמלה האריס או דונלד טראמפ ינצחו בבחירות לנשיאות ארה"ב, עולה תמונה מרתקת לגבי גישתם המנוגדת לעולם הטכנולוגיה. דונלד טראמפ תומך בגישה רכה יותר לרגולציה, ומעדיף לאפשר לחברות הטכנולוגיה חופש רב יותר לפעול תוך הימנעות מהטלת מגבלות על חדשנות. טראמפ הביע כוונה להקל על תהליכים משפטיים ורגולטוריים עבור חברות טכנולוגיה, כולל אישור מיזוגים ורכישות באופן נרחב יותר.
חשבון הטיקטוק של טראמפ, שנפתח לפני כחצי שנה, מציג תכנים מגוונים: החל מנאומי בחירות ועד לסרטונים קצרים מחיי היומיום שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך טראמפ צבר צפיות בטיק טוק,אם יצא בארצות הברית הוראה מפורשת לא להשתמש באפליקציה הזאת מחשש לריגול סיני!!!!
    סגור