ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "נתן את כולו עבורה, גם חייו"

חדאד סיפר את סיפורו של סרן במיל׳ הראל שרביט ז"ל: "הראל חלם להקים בית בישראל ולהתיישב בארץ. אהבתו לארץ ישראל הייתה מיוחדת במינה, במשך כל חייו נתן הראל את כל כולו עבורה, וכן גם את חייו. ב-7.10.2023 התגייס למילואים, ולחם בגבורה מאותו הרגע עד רגע נופלו".
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הסיפורים שוברי הלב לא נגמרים. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של סרן במיל׳ הראל שרביט ז"ל.
חדאד סיפר: "הראל נולד בשנת 1990 בבנימין והתגורר בכוכב יעקב. בנם של הרב יצחק ונגה, אח לדוד, משה ונעמה. הראל אהב את משפחתו ואת ארץ ישראל וכל מה שקשור בה. אהב לתת, לעזור, לעשות למען האחר והיה מלא בעשייה במהלך כל חייו".

עוד כתב עליו: "הראל חלם להקים בית בישראל ולהתיישב בארץ. אהבתו לארץ ישראל הייתה מיוחדת במינה, במשך כל חייו נתן הראל את כל כולו עבורה, וכן גם את חייו. ב-7.10.2023 התגייס למילואים, ולחם בגבורה מאותו הרגע עד רגע נופלו".
עוד המשיך: "ברגע שהתאפשר להראל, סיים את תפקידו בתור מפקד מחלקה בגזרת בנימין, ומיד הצטרף לפעולה הקרקעית של צהל בעזה, בתור לוחם בחפ”ק מג”ד. במשך כל תקופת לחימתו בעזה לא ויתר לרגע הראל על החלום לפעול למען תקומתו של עם ישראל בעקבות האסון שפקד את המדינה, ואף נטע עץ על אדמת עזה בעודו אומר כי העץ ננטע ״למען תקומתו של עם ישראל״. הראל נפל בקרב בצפון רצועת עזה בתאריך 29.12.2023. בן שלושים ושלוש בנופלו. הראל היה גיבור ישראל, יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הטבח בעוטף, הרים לחדאד את הקריירה והוא בעננים.
    בלה בלה בלה 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הזה לא מצליח לעבור אצל. יש הבדל עצום בין המילים שיוצאות ממנו לבין הבעות הפנין שלו. משהו אצלו לא אמיתי.!!!!!! השורשים שלו, הם האמת שלו.!!!!!!
    סגור