ויראלי

עדן פינס בווידוי כואב: "הם יכולים להתפוצץ עשר פעמים"

פינס סיפרה בראיון: "וואו, איבדתי המון קולגות, קשרים וחברים שצברתי במשך השנים, אנשים טובים וחשובים. אבל השארתי אותם מאחור באהבה גדולה. היו לי הרבה ויכוחים. מי שמכם להעיר בנושא? אתה לא חלק מהסכסוך הזה"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
הדוגמנית ומגישת 'לאב איילנד', עדן פינס, חושפת שה-7.10 לימד אותה באמת מי עובד איתה וחשף את הפרצוף האמיתי של הסובבים אותה בעולם הזוהר והיופי. בראיון שיפורסם בסוף השבוע בישראל היום היא מספרת על הגילוי הקשה בעקבות המלחמה.
פינס סיפרה בראיון: "וואו, איבדתי המון קולגות, קשרים וחברים שצברתי במשך השנים, אנשים טובים וחשובים. אבל השארתי אותם מאחור באהבה גדולה. היו לי הרבה ויכוחים. מי שמכם להעיר בנושא? אתה לא חלק מהסכסוך הזה, מהסיטואציה הזאת, מהמלחמה הזאת. אתם לא יודעים בכלל מה זה להרגיש כל כך מאוים על החיים שלך מעצם היותך יהודי, ישראלי. זה כל כך מטורף".

היא המשיכה: "לחלק מהאנשים הצלחתי לשנות את הדעה ולאחרים לא. אומרים לי 'קודם כל תחזירי את האדמה שאת גרה עליה למי שזה שייך לה ועד אז אל תטיפי לי מוסר'. אוקיי, גברת ז'ורז'ט. אנחנו פה כבר אלפי שנים, זו מדינה. מה את רוצה שאני אגיד לך? אלה תגובות שאני מקבלת, ואני אומרת - בסדר, הם לא איתנו. אתה שם את המוח שלהם בתוך ציפור - היא עפה אחורה. אין לי מה לדבר עם אנשים כאלה".
לסיום הסבירה: "הם יכולים להתפוצץ עשר פעמים, זה הבית שלנו. אנחנו לא הולכים מפה. חד משמעית. זה גרם לי להפסיד גם המון עבודה, כן? התבטלו לי ימי צילום, פרויקטים עתידיים שכבר נסגרו מראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה