ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "נפטר הלילה במפתיע מהתקף אלרגיה נדיר"

חדאד הסביר: "חייל צה"ל ג'ורדן קופר ששירת כחייל בודד לאחר שעלה מארה״ב כדי לשרת בצה״ל נפטר הלילה במפתיע מהתקף אלרגיה נדיר. בשל כך שבוטלו טיסות ואין איך להגיע לישראל, משפחתו מבקשת מהציבור להגיע ללוות אותו בדרכו האחרונה כדי שלא יישאר לבד במותו"
מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס, ובצל האיום הבליסטי מאיראן או מחיזבאללה מסתבר כי חייל שהלך לעולמו לא יכול להקבר לעיני משפחתו שאינה יכולה להגיע לארץ.
שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של החייל שעלה מארצות הברית ומת במפתיע וכעת אין למשפחתו דרך להגיע ארצה בשל ביטולי הטיסות של חברות התעופה האמריקאיות.

חדאד הסביר: "חייל צה"ל ג'ורדן קופר ששירת כחייל בודד לאחר שעלה מארה״ב כדי לשרת בצה״ל נפטר הלילה במפתיע מהתקף אלרגיה נדיר. בשל כך שבוטלו טיסות ואין איך להגיע לישראל, משפחתו מבקשת מהציבור להגיע ללוות אותו בדרכו האחרונה כדי שלא יישאר לבד במותו".
לסיום הוא כתב: "הוא קיבל את ההגדרה חייל בודד אבל אסור שיהיה "בודד" במותו. ג׳ורדן יובא למנוחות ב-22:00 בבית העלמין ״גני אסתר״ בראשל״צ.  מי שיכול להגיע ללוות אותו בדרכו האחרונה בבקשה שיעשה את זה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתר עלוב - העיקר הכותרת השקרית (ל"ת)
    רוני 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צועק לשמיים (ל"ת)
    מיכאל הררי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור