ויראלי

צפו: הפתרון לבעיה שלכולם יש במיקסר במטבח

את התופעות הבאות, כל בעל מיקסר מכיר: מכשיר שרועד ו"רוקד" במהלך פעולת הכנת בצק ואביזר הקצפה שלא מגיע לחלק התחתון של הקערה. סרטון ויראלי מעניין מגלה כעת כיצד ניתן לפתור את שתי הבעיות בפעולה קלה ופשוטה

מערכת ice | 
מטבח (צילום freepik)
אם יש לכם מיקסר שרועד ומתנועע בזמן פעולה בעוצמה גבוהה, כנראה ששמעתם המלצות להציב את המכשיר על משטח ישר ויבש או להניח את המיקסר על מגבת מטבח עבה שתספוג את הזעזועים ותמנע החלקה. לחילופין, אם כל זה לא עוזר, ההמלצה היא פשוט להימנע משימוש במהירות מקסימלית במכשיר – הצעה לא ממש פרקטית לחובבי האפייה.
אבל, מתברר שיש עוד פתרונות לבעיות המוכרות של מיקסרים, וכאלה שאפילו עובדים. סרטון ויראלי שצובר תאוצה בימים אלו מגלה כמה סודות שעשויים לסייע לתופעות המוכרות. המשתמשת @daris_wien העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא מתארת מה מומלץ לעשות במקרים המדוברים, לפחות כאשר הם מתרחשים על מיקסר kitchenaid הפופולרי.
ובכן, במקרה בו המיקסר שלכם רוקד במהלך העבודה יש להטות את המכשיר על הצד ולחזק את הבורג שיושב בבסיס הפנימי של המיקסר – כפי שניתן לראות בסרטון.
 
 באשר למקציף הבלון המוכר, אם אתם לא בטוחים האם הוא מגיע עד לתחתית הקערה וגורף את כל המרכיבים, מומלץ לבצע בדיקה בעזרת מטבע שיונח בתחתית הקערה קודם להפעלת המכשיר. אם המקציף מגיע לשם, תשמעו את המטבע זז מצד לצד. אם לא, הרימו את ראש המיקסר וחזקו בורג שיושב תחתיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה