ויראלי

הספורטאי האולימפי יככב באתר פורנו? צפו ברגע שהסעיר את הרשת

שמו של אנתוני אמיראטי עלה לכותרות לאחר שבמהלך תרגיל קפיצה במוט, הבליטה במכנסיו הפריעה לו להשלים את המלאכה. אמיראטי עשוי להרוויח לא פחות מ-250 אלף דולר אם ייענה להצעה שקיבל מאתר הפורנו CamSoda. מנהל האתר כתב: "הייתי נותן לך פרס על מה שכולם כבר ראו, הכישרון שלך מתחת לחגורה"
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
אנתוני אמיראטי הוא קופץ במוט המייצג את צרפת באולימפיאדת פריז 2024. השבוע שמו עלה לכותרות לאחר שסרטון שבו הוא כיכב הפך לוויראלי בנסיבות מפתיעות. בתיעוד נראה אמיראטי כשהוא נכשל בתרגיל קפיצה בגובה 5.70 מטר לאחר שפלג גופו התחתון נתקע במוט.
אלא שלפי הדיווח ב-mako, הבליטה במכנסיו של אמיראטי היא זו שהקשתה עליו לבצע את המהלך כהלכה. נראה שאיבר מינו של אמיראטי הפריע לו בקפיצה. כל הרשת סערה, והוא אף קיבל הצעה מאתר פורנו, שביקש להשתמש בשירותיו. אמיראטי עשוי להרוויח לא פחות מ-250 אלף דולר אם ייענה להצעה שקיבל מאתר הפורנו CamSoda.
 
לפי אתר הרכילות TMZ, דארין פארקר, אחד ממנהלי האתר, כתב לספורטאי: "אם זה היה תלוי בי, הייתי נותן לך פרס על מה שכולם כבר ראו, הכישרון שלך מתחת לחגורה... כחובב פעילויות ממוקדות במפשעה, אשמח להציע לך עד 250,000 דולר בתמורה למופע של 60 דקות מול מצלמת אינטרנט שבה אתה מציג את הסחורה שלך".
אמיראטי כמובן לא הגיב לדברים, מלבד לאכזבתו מעצם הכישלון בתחרות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה