ויראלי

אחרי חצי שנה בלבד: כוכבת 'המירוץ למיליון' בפרידה כואבת

לאחר זוגיות קצרה עם יאיר יליזרוב, יהלומן בן 29 מסביון, אן אברהמי החליטה על הפרדת כוחות
מערכת ice | 
רייטינג המירוץ למיליון (צילום shutterstock)
אן אברהמי, חצי מצמד האחיות "אן ולי" וכוכבת "המירוץ למיליון", נפרדה לאחרונה מבן זוגה יאיר יליזרוב, יהלומן בן 29 מסביון, לאחר שנה של מערכת יחסים, כך על פי פרסום היום (רביעי) של TMI.
הזוג, שניהל את הקשר הרחק מאור הזרקורים, התקדם לאחרונה בחייהם המשותפים, כולל מעבר למגורים משותפים וספקולציות על אירוסין. הקשר בין השניים החל זמן קצר לאחר צילומי "המירוץ למיליון". לשניהם היה מכנה משותף מעניין: אברהמי יצאה בעבר עם הזמר עומר אדם, בעוד יליזרוב היה בקשר עם הסטייליסטית של אדם, אור לוזון.

למרות ניסיונותיהם לשמור על פרטיות, אברהמי חשפה את בן זוגה ברשתות החברתיות לפני כשבועיים, לרגל יום הולדתו. באופן אירוני, זמן קצר לאחר החשיפה הגיעה הידיעה על פרידתם.
מקורבים לזוג מספרים כי למרות האהבה, הפערים באורח החיים והלחץ התקשורתי היוו אתגר משמעותי. הפרידה מעלה שאלות לגבי השפעתה על הקריירה של אברהמי והדינמיקה המשפחתית עם אחותה.
סיפורם של אברהמי ויליזרוב מדגיש את האתגרים העומדים בפני זוגות בעולם הבידור, כאשר הם מנסים לשמר מערכת יחסים תחת עינה הבוחנת של התקשורת. זוהי תזכורת לכך שלעתים, אפילו קשרים חזקים עלולים להתפרק תחת לחץ החיים הציבוריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה