טלוויזיה

האח הגדול והמירוץ למיליון מבוטלים: שינוי חריג בלוח השידורים

כתוצאה מהאירוע החמור, בעקבות האסון הגדול במג׳דל שאמס, רשת 13 לא תשדר הערב את פרק האח הגדול. בקשת 12 החליטו גם כן לא לשדר את הפרק של המרוץ למיליון. טרם נמסרה הודעה לגבי כאן 11 או הפטריוטים של ערוץ 14
מערכת ice | 
קשת 12, רשת 13 (צילום עריכה אייס)
כוחות גדולים של מגן דוד אדום הוזנקו אחר הצהריים (שבת) לזירת האירוע מהחמורים ביותר אם לא הטרגי ביותר מאז ה-7.10, במג'דל שמס. מדיווחים ראשוניים חובשים ופראמדיקים של מד"א מטפלים בכ-30 נפגעים, מהם 9 הרוגים בני 10 עד 20 ובנפגעים שהועברו למרפאות מקומיות.
כתוצאה מהאירוע החמור, בעקבות האסון הגדול במג׳דל שאמס, רשת 13 לא תשדר הערב את פרק האח הגדול. בקשת 12 החליטו גם כן לא לשדר את הפרק של המרוץ למיליון. כאן 11 ביטלה גם היא את 'היהודים באים', אבל טרם יצאה הודעה לגבי הפטריוטים של ערוץ 14.

טיל או כטב"מ של חיזבאללה פגע ישירות במגרש כדורגל ביישוב והביא לנזק חסר תקדים. למקום הוזנקו מסוקי פינוי, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ. כאמור הדיווחים הם דיווחים ראשוניים בלבד. עדכון בהמשך. 
חובש בכיר במד"א עידן אבשלום סיפר: "הגענו למגרש כדורגל וראינו הרס וחפצים  שעולים באש. על הדשא שכבו נפגעים והמראות היו קשים, מיד התחלנו במיון הנפגעים, חלק מהפצועים פונו למרפאות מקומיות והצוותים שלנו כוונו גם למרפאות. תוך כדי האירוע היו התראות נוספות והטיפול הרפואי בנפגעים עדיין נמשך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה