ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת נפרדת בדמעות: "החיים כל כך שבריריים"

באינסטגרם שלה, העלתה תום יער את התמונה של הכתבה המדברת על מותו של הדיג'יי עפרי גופר וכתבה על כך: "זה תפס אותי כל כך חזק, עופרי המתוקף כמה עצוב. בסוף כולנו גושי בשר וחומר, כמה החיים שבריריים, מחבקת את כל האבלים"
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת, נשות הקואליציה (צילום קשת 12)
גם בקשת 12 ובארץ נהדרת עצובים הבוקר. לאחר שעפרי גופר, איש תאגיד השידור כאן ומעורכי המוזיקה הבכירים בישראל, הלך לעולמו אמש (בין שישי לשבת) והוא בן 40 בלבד, לאחר מחלה קשה. כוכבת התכנית תום יער כתב לו מילות פרידה.
באינסטגרם שלה, העלתה יער את התמונה של הכתבה המדברת על מותו של גופר וכתבה על כך: "זה תפס אותי כל כך חזק, עופרי המתוקף כמה עצוב. בסוף כולנו גושי בשר וחומר, כמה החיים שבריריים, מחבקת את כל האבלים, אני כאן לך אביה מלכה", כשהוסיפה גם אימוג'י של לב שבור לרסיסים.
עוד לפניה הילה קורח העלתה סטורי כואב לאינסטגרם שלה עם תמונתו של עפרי גופר וכתבה: "ואז המציאות שוב הכתה. עפרי היה כל כך מתוק וכל כך מוכשר. לכתו המוקדמת מאוד שוברת את הלב"
לפניה היה זה ערן סויסה ספד לו באינסטגרם שלו בפוסט מרגש ביותר שהעלה לצד תמונה של גופר בימים הרבה יותר טובים: "אני לא מאמין שאני כותב את זה. הדיג׳יי עופרי גופר, עורך מוזיקה מהטובים ביותר ובן אדם נדיר, הלך לעולמו, לאחר מאבק במחלת הסרטן".

עוד כתב סוויסה על גופר בכאב רב: "היינו יחד בצבא והוא בין הראשונים ששיתפתי אותו על היציאה בשאלה שלי (וגם הראשון שגרם לי לאכול חומוס).  איש מיוחד, טוב, מוכשר ומהסוג שתמיד כיף לפגוש ברחוב. נשוי לשחקנית והמנחה אביה מלכה. עולם דפוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תום יער
    סאם 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נורא אם נמות .לפחות נוריד את כל המדינות האלה ...לאפר .שמעת תמות נפשי עם הפלישתים.. בלאוו הכי הם המוסלמים רוצים להשמיד אותנו בעזרת כל העולם..בוא נעשה את זה לפני.
    סגור