ויראלי

יוסף חדאד בפרידה מצמררת: "יהי זכרו ברוך"

יוסף חדאד סופד לשי ארווס ז"ל: "נפל ב-31 באוקטובר בצפון רצועת עזה באסון הנמר עם 11 חבריו לקרב. בין חפציו האישיים לאחר נפילתו התגלתה צוואתו שכתב בטלפון שבועיים לפני מותו עם הכותרת: "למקרה ו…"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
האבל בישראל לא נפסק בעקבות אבידות רבות בקו הראשון בעזה. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של שי ארווס ז"ל.
חדאד סיפר: "שי, בנם הצעיר של רפי וזהבה ואח לחן, אור, רן, וטל. שי תמיד התנדב היכן שרק היה יכול, טיפל בניצולת שואה, התנדב במד"א, השתתף בפעילויות של תנועת הנוער אחריי. בכל פעם שהייתה לו הזדמנות הוא תרם מעצמו ומעומק ליבו והיה תמיד מסתכל על השונה ומתחבר אליו. שי היה גבר צעיר מלא חום ואהבה ומוצף באהבת הארץ. החלום שלו היה להתגייס לקרבי".

עוד המשך: "ושי הגשים אותו כשהתגייס לגבעתי בשנת 2021, ושירת בפלחו"ד ובמהלך השירת נשלח לקורס חובשים קרביים וחזר לגדוד. במהלך השירות הצבאי קיבל שתי תעודות הצטיינות. ב-7.10 שי הוקפץ יחד עם חבריו. הם נלחמו בכפר עזה לטהר את הקיבוץ והצילו משם 102 אזרחים. בתמרון הקרקעי הם נלחמו בצפון רצועת עזה וחיסלו מאות מחבלים".
חדאד גם כתב: "שי נפל ב-31 באוקטובר בצפון רצועת עזה באסון הנמר עם 11 חבריו לקרב. בין חפציו האישיים לאחר נפילתו התגלתה צוואתו שכתב בטלפון שבועיים לפני מותו עם הכותרת: "למקרה ו…" ובה בין השאר היה כתוב:  "האמת ששמחתי לעשות את מה שאני עושה להציל אנשים ולשמור על המדינה כי זה משהו שתמיד רציתי. משהו שתמיד היה חלק ממני מאז שהייתי קטן ועכשיו הייתה לי ההזדמנות לעשות זאת ולתת מעצמי גם למדינה".
לסיום כתב: "אז שתדעו שכל זה לא היה לחינם והיה שווה את זה. שכל עם ישראל ימשיך במסורת הזאת, ולאהוב את המדינה כי אנשים לא נפלו פה סתם, ויש אנשים שצריכים לשמור פה. איזה מילים של גיבור ישראל, יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה