ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "לקרוא לאחר מותי"

יוסף חדאד סיפר את סיפורו של סמ"ר עדי לאון שנפל בקרבות בעזה: "ביקש שיביאו אותה אל הוריו במידה וקורה לו משהו. מחברת פשוטה, שעליה כתוב: “לקרוא לאחר מותי”. הוא השאיר בה מכתבי פרידה להוריו, לאחיותיו, למשפחתו המורחבת, לחבריו, וגם לנו כעם, כאומה, כמדינה עדי הותיר מכתב"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
האבידות הקשות בעזה לא נפסקות. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של סמ"ר עדי ליאון ז"ל.
חדאד כתב עליו בפתח דבריו: "עדי, בנם של נורית ואמיר ואח גדול לזוהר ואורי היה בחור מלא חיים, עם חיוך תמידי על הפנים. הוא היה מנהיג מלידה, ממש המסמר של החבורה ויצר חברויות עמוקות ורבות שנים".
עוד המשיך: "עדי גדל והתחנך לערכים בתנועת הנוער “מכבי צעיר”. עדי יצר מוזיקה אלקטרונית וחלם להפיק וליצור מוזיקה ולהפיץ את יצירותיו לכל העולם. עדי היה ציוני בלב ובנשמה וכשהתגייס היה לו ברור שזה רק לקרבי ואין אפשרות אחרת. באוגוסט 2021 התגייס לגדוד צבר בחטיבת גבעתי. אהבת ישראל זרמה בדמו, הוא היה לוחם בכל רמ”ח אבריו".

חדאד הסביר: "בשבת ה-7 באוקטובר הוקפץ מחופשת החג, ישירות ללחימה קשה בכפר עזה, לטיהור הקיבוץ ממחבלים וחילוץ משפחות כאשר המראות מסביב קשים מאוד והוא יחד עם חבריו נלחמים בגבורה. ב-27 באוקטובר החלה הפעילות הקרקעית בתוך עזה ועדי נמנה עם כוחות החי”ר הראשונים שנכנסו לרצועה ללחימה. המחלקה של עדי, מחלקת החוד של גדוד צבר הובילה את כוחות החי”ר של הגדוד לתוך הרצועה".
לסיום כתב: "ב-31.10.2023 לאחר מספר ימים של לחימה אינטנסיבית במחבלים, נפל עדי באסון הנמ”ר של גבעתי כשהוא בן 20. יחד איתו נפלו עוד 10 לוחמים מהגדוד כאשר טיל נ”ט הצליח לחדור את הגנת הנמ”ר. יומיים לאחר שעדי נהרג, 2 חברים מהגדוד הביאו מחברת שעדי מסר להם. הוא ביקש שיביאו אותה אל הוריו במידה וקורה לו משהו. מחברת פשוטה, שעליה כתוב: “לקרוא לאחר מותי”. הוא השאיר בה מכתבי פרידה להוריו, לאחיותיו, למשפחתו המורחבת, לחבריו, וגם לנו כעם, כאומה, כמדינה עדי הותיר מכתב וכתב: "אין לנו ארץ אחרת ועכשיו תורי להגן עליה". יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל שנהיה ראויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה