ויראלי

השותף של אופירה אסייג הגזים? "כמה תולעת צריך להיות?"

חיים לוינסון חגג את הירידה בתכנית שאראל סג"ל משדר בדרך כלל וכתב: "וואו איזו התרסקות של אראל סג"ל ב-TGI ב-103FM, ירד עד 59 אלף מאזינים אחרי שבעבר היה 114. אם לא היה ביביסט כבר היו מפטרים אותו ממזמן". מגל הגיב: "עַל חֵטְא שֶׁחָטָאנוּ לְפָנֶיךָ בְּרַגְלַיִם מְמַהֲרוֹת לָרוּץ לָרָעָה..."
מערכת ice |  2
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
רדיו 103 יציב עם עלייה קלה במקום השני עם 9.6% בדירוג תחנות הרדיו האזוריות, אבל נראה שהתכנית של אראל סג"ל חטפה מכה קשה יחסית לנתוני ההאזנה שלה. מי שחגג זאת הוא חיים לוינסון, העיתונאי שמגיש לצד אופירה אסייג בקשת 12.
חיים לוינסון חגג את הירידה בתכנית שאראל סג"ל משדר בדרך כלל וכתב: "וואו איזו התרסקות של אראל סג"ל ב-TGI ב-103FM, ירד עד 59 אלף מאזינים אחרי שבעבר היה 114. אם לא היה ביביסט כבר היו מפטרים אותו ממזמן".

 מגל שיתף את דבריו של מגיש קשת 12 החדש וכתב: "כמה תולעת צריך להיות לוינסון כדי לחגוג "ירידה במאזינים" של אראל בתקופה שברובה הוא בכלל לא שידר? עַל חֵטְא שֶׁחָטָאנוּ לְפָנֶיךָ בְּרַגְלַיִם מְמַהֲרוֹת לָרוּץ לָרָעָה...".
רדיו 103, ממשיך כאמור בהתחזקות מגמתית, ושומר על מעמדו גם אל מול תחנות רדיו ארציות. ההתחזקות המשמעותית בדיגיטל: תוכניות וראיונות מיומן הבוקר 'שבע תשע' בהגשת אודי סגל וענת דוידוב זכו לחשיפה רחבה ברשת, בהיקף חסר תקדים של 87.5 מיליון השמעות בששת החודשים הראשונים של השנה - יותר מפי 2 מהחציון השני של 2023. התוכנית של ינון מגל ובן כספית זכתה בתקופה זו ליותר מ־47 מיליון השמעות, עלייה של יותר מ־34 אחוזים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיים לוינסון
    יעקב 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור התחרפן לגמרי, פעם היה נורמלי, אופירה כנראה הורידה אותו מהפסים. והטמיעה בו את הרוע ושנאת חינם. שיתבייש !!!
    סגור
  • 1.
    המפלצת והחמור. (ל"ת)
    בונדי 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור