ויראלי

אילנית לוי מרוסקת בכאב: "אי אפשר לנשום, הנשמה והלב בוערים"

מגישת קשת 12 אילנית לוי העלתה סטורי עם הדיווח על האסון הנורא וכתבה: "אי אפשר לנשום אי אפשר". לאחר מכן העלתה סטורי עם תמונותיהם של ילדים שמשפחותיהם אישרו לפרסום שנרצחו בקטל הנורא של חיזבאללה במג'דל שמס וכתבה: איזה עיניים טובות, כמה תמימות"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
לאחר האירוע הקשה אמש (שבת) בו רקטה ששוגרה על ידי החיזבאללה פגעה ישירות במגרש כדורגל במג'דל שמס בצפון הארץ, והרגה ופצעה רבים, בהם ילדים, חברי הכנסת הגיבו לאירוע, רבים מהם בפומבי בחשבונות ה-X שלהם, אבל כמובן גם לא מעט סלבס הצטרפו לקריאות.
מגישת קשת 12 אילנית לוי העלתה סטורי עם הדיווח על האסון הנורא וכתבה: "אי אפשר לנשום אי אפשר". לאחר מכן העלתה סטורי עם תמונותיהם של ילדים שמשפחותיהם אישרו לפרסום שנרצחו בקטל הנורא של חיזבאללה במג'דל שמס וכתבה: איזה עיניים טובות, כמה תמימות".

עוד הוסיפה בכאב גדול: "ילדים שבאו לשחק נרצחו בדם קר, הורים שראו את הנורא מכל בעיניים, לא יכולה לשמוע את המילה הכלה יותר, לבנון צריכה לבעור, הנשמה והלב שלנו בוערים וחרוכים" והוסיפה אימוג'יז של לבבות שבורים.
בשעות הערב בעיצומו של יום שבת, פגע טיל ששוגר מלבנון ישירות במגרש כדורגל במג'דל שמס. כ30 ילדים ונערים נפגעו, 12 ילדים ונערים מתוכם נרצחו, אחרים נפצעו אנוש, קשה בינוני וקל.
ברוך גולן, ר"צ זק"א מחוז צפון בזירה אמר "צוות מורחב של מתנדבי זק"א מחוז צפון יצא לזירת האירוע במג'דל שמס מיד בצאת השבת, שם פעלו יחד עם שוטרי המז״פ באיסוף הממצאים הרבים וטיפול בגופות הנרצחים. מדובר בזירה קשה ומורכבת מאוד, ילדים קטנים ונערים ששהו במגרש משחקים ובשטח הכדורגל ונרצחו ע"י אויב אכזרי. מתנדבי זק"א פעלו שעות ארוכות בזירה המורכבת בכדי לכבד כבוד למת."
עוד הוא הוסיף: "בשעות קשות אלו, ארגון זק"א כולו עומד לצידם של אחינו הדרוזים. אנו שולחים תנחומים מעומק הלב למשפחות השכולות ולקהילה הדרוזית כולה בתפילה שלא ידעו עוד צער וכאב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה