ויראלי

אילנית לוי נפרדת בכאב: "המציאות מחזירה בבום את הכאב"

לאחר השבת חמש הגופות של החטופים מתוך רצועת עזה, אילנית לוי, הדוגמנית ומגישת קשת 12 כתבה: "ואז המציאות בבום מחזירה את הכאב לנשמה"
מערכת ice |  2
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
אחרי שצה״ל ושב״כ עדכנו שבמהלך מבצע משותף שנערך אתמול (רביעי), חולצו גפותיהם של חמישה חטופים שנרצחו במהלך השבת השחורה. במהלך מבצע של כוחות אוגדה 98 בהובלת חוקרי ורכזי השב״כ בשטח, חולצו החטופה שנרצחה מיה גורן והחללים החטופים רס"ם (מיל') רביד אריה כץ, רס"ר (מיל') אורן גולדין, סמ"ר תומר אחימס, סמל קיריל ברודסקי ז"ל מחאן יונס, לא מעט סלבס הגיבו בכאב על השבת הגופות.
אילנית לוי, הדוגמנית ומגישת קשת 12 כתבה: "ואז המציאות בבום מחזירה את הכאב לנשמה". החילוץ בוצע על ידי כוחות שב״כ יחד עם צוות הקרב של חטיבת הקומנדו, כוחות יהל״ם ואגוז בפיקוד אוגדה 98. המבצע בוצע בשיתוף אגף המודיעין בצה"ל. 
מקיבוץ ניר עוז נמסר: "רביד כץ שנהרג בקרב ונחטף מקיבוץ ניר עוז בשבת ה-7 באוקטובר, הוחזר היום אל ביתו ומשפחתו לפרידה אחרונה. רביד, שנפל בהגנה על משפחתו, קהילתו ומולדתו, יובא לקבורה באדמת ישראל. רביד היה בן 51 בנופלו, חבר קיבוץ ניר עוז, אב לשלושה ילדים בהם תינוקת. איש חינוך שעבד שנים עם נוער על כל גווניו, החל מתנועות הנוער ועד נוער בסיכון. אוהב אדם ואיש שלום. הבשורה הקשה על מותו הגיעה בסוף חודש נובמבר האחרון וגופתו חולצה על ידי כוחות הביטחון.  הבאת רביד לקבורה היא שלב משמעותי בדרך לשיקום קיבוץ ניר עוז ומדינת ישראל, שיקום שלעולם לא יושלם ללא השבת כל החטופים - החיים למשפחותיהם והנרצחים לקבורה. חייבים להחזיר את כולם הביתה, עכשיו".
כמו כן, דובר צה"ל מותיר לפרסום את שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו. 
סרן אריאל טופז, בן 24, מפרדס חנה, קצין מודיעין בחטיבת המחקר, אשר נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה בשבוע שעבר, בפיגוע בצומת ניר צבי בסמוך לבסיס צריפין במרכז הארץ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה ותשובה
    זך 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זו מגישת ערוץ 12,,שמדי. פעם ,חוזר על איזה ידיעה שוב ושוב ,ללא. סמך ,אם זו הבעת דיעה ,ממש מיותר , רי המגישות ה כבדות המלומדות. רואים ושומעים בחדשות. ,,גם כאן יש. מעתיקים כמו במבחן.
    סגור
  • מה???
    סמדר 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה את/ אתה רוצה בדיוק?
    סגור