ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "הותיר אחריו הורים, אח ושתי אחיות ובת זוג"

סיפורו של סמ״ר ארז מישלובסקי ז״ל שותף על ידי איש ההסברה: "היה אדם שקט צנוע ועניו, שדרך תכונות אלו ראו את החוזקה והעוצמה שבו. הוא היה חכם מאוד, בעל יכולת לראות בעיה, למצוא פתרון בראש וליישם את הפתרון מיד. חבר טוב ומכיל שתמיד ידע לתמוך בחברים ולתת להם חוזק וכוח להתמודד עם מצבים שונים בחיים"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)

העצב לא נפסק לרגע. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של סמ״ר ארז מישלובסקי ז״ל.

חדאד סיפר: "ארז היה אדם שקט צנוע ועניו, שדרך תכונות אלו ראו את החוזקה והעוצמה שבו. הוא היה חכם מאוד, בעל יכולת לראות בעיה, למצוא פתרון בראש וליישם את הפתרון מיד. חבר טוב ומכיל שתמיד ידע לתמוך בחברים ולתת להם חוזק וכוח להתמודד עם מצבים שונים בחיים. הוא תמיד הצחיק והעלה לכולם חיוך על הפנים. ארז גדל באורנית ובילדותו היה שחקן כדורסל מצטיין בקבוצה היישובית ״מכבי נוער אורנית״ (שהיום קרויה על שמו ״מכבי נוער אורנית ארז״)".
 



עוד כתב: "בנוסף לכדורסל ארז אהב לשחק במשחקי מחשב ולבלות עם חברים. ארז מאז ומתמיד ידע שיהיה לוחם בצבא, ולכן כשנתיים לפני שהתגייס, הצטרף לקבוצת כושר קרבי. באוגוסט 21 ארז התגייס לגבעתי שם שירת כקלע חוד בפלחוד של גדוד צבר. ב-7 באוקטובר, ביום האחרון לרגילתו, הוקפץ עם יתר לוחמי הגדוד לבסיס להתארגנות ולירידה ללחימה בישובי העוטף, שם טיהרו את כפר עזה ממחבלים וחילצו עשרות אזרחים. ארז נכנס ככוח פורץ בתחילת התמרון הקרקעי ולאחר חמישה ימי לחימה, נפל יחד עם עוד 10 מחבריו ומפקדיו ב- 31.10.2023 כתוצאה מפגיעת נ״ט בנמ״ר בקרבות הקשים בצפון רצועת עזה".

לסיום כתב: "ארז היה לוחם עם אומץ לב, חדור מטרה שנכנס בגאווה ובראש מורם ללחימה בעזה. הוא הותיר אחריו הורים, יריב וסופיה, אח ושתי אחיות, גיא איה, נעה, ואת בת זוג, עדן. בן 20 בנופלו. במכתבו האחרון כתב את המשפט: ״אם כבר אז כבר... אם כבר לוחם, אז שיהיה בגבעתי. אם כבר להכנס, אז בשביל המשפחה החברים והעם״. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל, שנהיה ראויים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה