ויראלי

יוסף חדאד בפרידה כואבת: "השאיר אחריו את אשתו ובנו"

סיפורו של רס”ן נתי דוד אלפסי ז"ל נחשף על ידי חדאד: "נתי נפל בקרב בחאן יונס ב-22 בינואר 2024, במהלך מבצע “חרבות ברזל”, בדיוק לפני חצי שנה. נתי השאיר אחריו את אישתו שחר ואת בנו איתן יוסף"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של רס”ן נתי דוד אלפסי ז"ל.
חדאד סיפר: "נתי נולד וגדל במגדל העמק, והיה בן 27 בנופלו. כבר מגיל צעיר, נתי גילה נחישות לשרת את המדינה והצטרף לריאלי הפנימייה הצבאית לפיקוד שם סיים את מסלול ההכשרה בהצטיינות. נתי שירת בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים והתקדם בכל תפקידי הפיקוד עד לתפקידו האחרון כסמג”ד".

עוד כתב אודותיו: "נתי היה מפקד מוערך מאוד, ידוע במנהיגותו מעוררת ההשראה ובדאגתו העמוקה לחייליו. מעבר לשירותו הצבאי המרשים, נתי היה ידוע בנדיבותו ובצניעותו. הוא זכה גם לתרום מח עצם ולהציל את חייה של אם לשלושה ילדים. נתי נפל בקרב בחאן יונס ב-22 בינואר 2024, במהלך מבצע “חרבות ברזל”, בדיוק לפני חצי שנה. נתי השאיר אחריו את אישתו שחר ואת בנו איתן יוסף".
לסיום כתב: "משפחתו של נתי הקימה לזכרו עמותה בשם “תהיו נתי” שעוסקת בצמצום פערים חברתיים, עזרה לנערים בסיוע מלגות ולפני צבא, ולאחדות העם בהשראת מעשיו ופועליו של נתי. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה