ויראלי

נועה ארגמני מודה: "אזכור אותך בכל מקום"

נועה ארגמני כתבה בחשבון האינסטגרם שלה טקסט מרגש ומוקיר תודה על ארנון זמורה שחילץ אותה במבצע שעלה לו בחייו. "ברור לי שלא יכולתי לכתוב את השורות האלה עכשיו אם לא היית מחרף את נפשך"
מערכת ice | 
נועה ארגמני ואביה בקונגרס (צילום מסך קשת 12)
נועה ארגמני, שרק אתמול (רביעי) קיבלה כבוד עצום כשהוצגה בקונגרס על ידי נתניהו וזכתה למחיאות כפיים מהנוכחים, ספדה היום (חמישי) בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה לארנון זמורה, שלקח חלק במבצע החילוץ של ארגמני מהשבי ונפל בעת ביצועו. כזכור, על שמו קרוי המבצע, "מבצע ארנון".
כך כתבה ארגמני: "ארנון, לא זכיתי להכיר או לראות אותך, אבל ברור לי שלא יכולתי לכתוב את השורות האלה עכשיו אם לא היית מחרף את נפשך במבצע החילוץ ההירואי ולשחרורם של שלומי זיו, אנדריי קוזלוב ואלמוג מאיר ג'אן ולשחרורי".
ארגמני המשיכה לכתוב בכאב: "שאלתי עליך, סיפרו לי שאתה בן אדם ערכי, מקסים, אהוב, טהור, איש משפחה בן זוג מדהים ואבא מושלם. כך אישתך מיכל ביקשה שנזכור אותך וכך אני בוחרת לזכור. אני רוצה להודות לך באופן אישי ומעומק הלב על כך שבאומץ ליבך יצאת למבצע החילוץ בלי לחשוב פעמיים. על כך שבחרת להציל חיים גם בידיעה שתסכן את חייך."
לסיום כתבה: "אני מבטיחה לך שאזכור ואזכיר אותך ואת מעשה הגבורה שלך בכל מקום, תהיה בליבי תמיד. הביטוי "כי במותו ציווה לנו את החיים" קיבל משמעות עוצמתית שתהיה שזורה בחיי לעד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה