רכילות עסקית

רוני מאנה חושף את השיחה עם נועה ארגמני: "הייתה מעדיפה עסקה"

איש העסקים רוני מאנה, הצליח להרתיח רבים כל כך במדינת ישראל, אחרי שיצא נגד נועה ארגמני ואביה בעקבות הנסיעה שלהם עם רה"מ נתניהו לנאום בקונגרס. כעת, הוא מתנצל על הדברים וחושף את השיחה שלו עם נועה ויעקב: "התנצלתי מעומק לבי. נועה הדגישה כי הדרך היא להחזיר חטופים בהפסקת אש על מנת לא לסכן חיי אדם נוספים"
מערכת ice |  4
רוני מאנה (צילום אור גפן)
איש העסקים רוני מאנה, הצליח להרתיח רבים כל כך במדינת ישראל, עד שנאלץ למחוק אתמול (רביעי) את הציוצים שפרסם בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), ולהתנצל על דבריו.
כזכור, לפני ההתנצלות, מאנה שיתף את הדברים הקשים של עיתונאי "הארץ" אורי משגב שהוטחו כלפי ארגמני ואבא שלה, יעקב, וכתב: "הייתי מעדיף שהיא תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים. למה הוא נפל, למה הוא הקריב את חייו שאבא שלה הביביסט יוביל את נועה למטוס הראוותני של משפחת נתניהו? נועה תתביישי לך. אבא שלך שנסע לטיול ושם פס על כל משפחות החטופים לטוס עם שרה וביבי כדי לשמש תפאורה. כואב הלב על משפחת זמורה, ירקתם להם בפרצוף".
היום, מאנה פרסם בחשבון הטוויטר שלו שיחה שערך עם נועה ארגמני וכתב: "לכל מי שלא הבין את הציוץ שלי אני שמח מאד שנועה חושבת בדיוק כמוני נועה ביקשה ממני להגיד וציינה את השיחה עם ראש הממשלה גם היא הייתה מעדיפה שכח החטופים ישוחררו בעיסקה ואף אחד לא יסכן את חייו".
מאנה כאמור חשף ששוחח עם ארגמני ועם אביה, ובציוץ שהעלה הוא חשף הודעה ששלח למטה משפחות החטופים בה כתב: "דיברתי עם יעקב ונעה ארגמני והתנצלתי מעומק ליבי. אני מחבק אותה והציוץ לא היה מכוון אליה אישית. כל כוונתי הייתה שצריך לשחרר את החטופים בעסקה מיידית. נועה ואבא שלה סלחו לי ושמנו את כל זה מאחורינו ואני שוב מתנצל מעומק ליבי על הציוץ שהוצא מהקשרו".
עוד כתב מאנה: "נועה ציינה את השיחה שלה עם רה״מ והדגישה; ארנון זמורה נהרג במבצע החילוץ, הדרך הנכונה - היא עסקה. להחזיר חטופים בהפסקת אש על מנת לא לסכן חיי אדם נוספים".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שתיקה שווה זהב. (ל"ת)
    דנה 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איש עלוב ומצחין ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זבל מזובל
    פרח 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דיי אין סליחה נמאס פשוט נמאס מהשנאה המטורפת הזו.. נפרצו כבר כל גבולות ההגיון. לא תהיו בשלטון אף פעם כי אתם מפחידים אתם לא מקבלים את הדמוקרטיה ושלכל אחד מותר לחשוב אחרת.
    סגור
  • 1.
    כולם הבינו מצויין את הציוץ המכוער שלך- לך.
    קידי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תפסיק ללכלך ולשנוא - במקום להתנצל - פשוט תסתום. - לךךךךךך
    סגור