ויראלי

הקליע שכמעט פגע בנשיא לשעבר: זה הנושא החם ברשת

פוסט שתוקף את ינון מגל בתכנית שלו בערוץ 14 והקשר המפתיע לבינה מלאכותית - הישראלים לא הפסיקו לדבר על ניסיון ההתנקשות בטראמפ. ברדיו ובטלוויזיה הזכירו אותו 6,261 פעמים, וכמה ברשתות החברתיות? כל הפרטים על המדרג של חברת MIG Ai
מערכת ice | 
דונלד טראמפ רגע אחרי הירי (צילום יוטיוב/ MSNBC)
חברת MIG AI מתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי מפרסת מידי שבוע דוח החושף מה היה הנושא החם ביותר ברשת הישראלית. על מה הכי הרבה ישראלים דיברו בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם? ואלו פוסטים בולטים התפרסמו בנושא השבוע? השבוע, הרשת הישראלית התעניינה דווקא בעיקר בסיפור תקשורתי בינלאומי - ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ
על-פי הנתונים שפרסמה החברה, ברשתות החברתיות השונות הזכירו את הנושא 19,229 פעמים, עם 27,412 אזכורים, 254,492 לייקים ו-52,726 תגובות. באתרי החדשות הוזכר הנושא 1712 פעמים, ברדיו ובטלוויזיה 6,261 פעמים ובעיתונות הכתובה: 210 פעמים. 
בין הציוצים הבולטים ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הוא ציוץ של יואב דקל, שפרסם סרטון של ינון מגל מהתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14. 'ככה ינון מגל פתח אתמול את הפטריוטים: דף חוסל, טראמפ ניצל, דרוקר חוסל' אה, והיה אחרי זה אייטם תחת הכותרת 'תוצאות ההסתה'". הפוסט גרף 1,400 לייקים, 116 פרסומים מחדש ו-142 תגובות. 
 
ברשת החברתית לינקד-אין בלט פוסט שעסק בקשר בין ניסיון ההתנקשות לתחום הבינה המלאכותית. "בעידן שבו אינטליגנציה מלאכותית מטשטשת את הגבול בין מציאות לזיוף, רגעים מסוימים בולטים כאותנטיים ללא עוררין, בלתי אפשריים עבור מכונה ליצור בעצמה", כתב מתי מריאנסקי בפוסט שגרף 139 לייקים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה