ויראלי

אופירה אסייג מדברת על אייל גולן לראשונה: "הוא סבבה"

בהופעה בבית האופרה אמרה המגישה: "אמרו שיתחילו בזמן, אמרת זה בול ב-8", לוינסון עקץ: "עכשיו זה 20:07 זה לא אייל גולן פה", אסייג הפתיעה והשיבה לו על החבר לשעבר: "אני לא מסתבכת עם אייל, הוא סבבה, דווקא מתחיל בזמן".
מערכת ice |  3
אופירה אסייג אייל גולן (צילום אינסטגרם)
לאחר שאופירה אסייג עם שותפה חיים לוינסון להגשת התכנית 'אופירה ולוינסון' בקשת 12 בילו יחד באופרה, היה רגע מסקרן באחד הסטוריז שהעלתה בו היא יצאה להגנתו של אייל גולן אחרי הרבה זמן שלא דיברה עליו.
אסייג העלתה אמש (שני) סטורי ובו אמרה: "חיים לוינסון החליט שהערב אנחנו יוצאים לאופרה, בית האופרה, אופירה אסייג בדרך עם לוינסון. שאלתי אותו 'למה?' הוא אמר לי 'אני רוצה שתתחילי לבלות בפילהרמונית בבית האופרה', אז אני בדרך עם חיים לוינסון. מתרגשת, תתכוננו, אני מגיעה עם מונית כי אין לי סבלנות לפקקים".
בהופעה עצמה היא אמרה: "אמרו שיתחילו בזמן, אמרת זה בול ב-8", לוינסון עקץ: "עכשיו זה 20:07 זה לא אייל גולן פה", אסייג הפתיעה והשיבה לו על החבר לשעבר: "אני לא מסתבכת עם אייל, הוא סבבה, דווקא מתחיל בזמן".
אסייג המשיכה: "רגע שנייה, אני רוצה לעדכן, שנייה שנייה, חיים לוינסון הביא אותי לבית האופרה ולא תהיה ממש אופרה ובכל זאת מה הולך להיות?", לוינסון השיב: "זה מופע של שירי אהבה בעברית וערבית שנראה לי מעניין, זה משהו של פעם ב..לא כל יום, לא כמו כדורגל".
לוינסון הראה לה את רפרטואר ההופעות והמגישה אמרה: "מחפש לי הופעה חדשה ומלמד אותי קצת". היא אמרה: "השקיע לוינסון, שורה רביעית, חשבתי אני אהיה ביציע כמו בבלומפילד, מה ששלך שלך, יהיו שירים שאני מכירה?".

אחרי המופע אמרה: "הצלחת להפתיע אותי, מאוד נהניתי, מדהים מדהים, התזמורת היא וואו, אולי נזמין אותם לאולפן, תקשיבו נהניתי, אנחנו לא מסיימים פה, עכשיו הולכים לאכול איזה סלט עלים, אני לא מתכוונת לוותר, אני ולוינסון הכרנו במונית הכסף, מה רק אני אבלה איתו? תראו איזו להקה הבאתי לו", והראתה סטורי עם פולה בליק ולאה שנירר שהצטרפו לשניים למסעדה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופירע
    חגית 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך נעלולה??
    סגור
  • 1.
    הבררה מבלים יחד. לוינסון ואופירע. (ל"ת)
    איכס 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עופרע ועוף רע יותר ...
    אסנת 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצאו מין את מינו
    סגור