ויראלי

אברי גלעד קורא לפיטורים מיד: "ידעתי שאני צודק, לך הביתה"

גלעד כתב בטורו השבועי: "מצבו של ביידן הוא טרגדיה. וכמה עצוב שבמקום להגיד לו - ג'ו, הגיע הזמן ללכת הביתה, הם, היא, מתעקשת למשוך עוד, עד לחורבן המוחלט. כמה אגואיסטי"
מערכת ice |  9
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
את טורו השבועי בישראל היום, הקדיש הפעם בין היתר המגיש של קשת 12 אברי גלעד, דווקא לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. אחרי המופעים המביכים שלו לאחרונה בתקשורת, מרגיש גלעד כי זה הזמן להראות לנשיא את הדלת.
גלעד כתב לו בין היתר: "כבוד הנשיא ביידן דוהר במהירות שיא במורד המגלשה הקוגניטיבית. חדי העין הבחינו בכך מזמן, אבל זכו לקיתונות של ביטול מצד בעלי העניין שחפצו בכך שיישאר במשרתו. אני דיברתי על זה בתקשורת כבר לפני שלוש שנים, וזכיתי לנחרות בוז מצד קולגות. לא התרגשתי, כי ידעתי שאני צודק. פיתחתי בזמן ההוא רגישות לדמנציה, מפני שראיתי אותה ממש מקרוב, אצל אמי ואבי ז"ל. מצבו של ביידן הוא טרגדיה. וכמה עצוב שבמקום להגיד לו - ג'ו, הגיע הזמן ללכת הביתה, הם, היא, מתעקשת למשוך עוד, עד לחורבן המוחלט. כמה אגואיסטי".

בכלל, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שעוד מה-7 באוקטובר ניצב לימינה של ישראל, סופג בשעות האחרונות מתקפה חסרת תקדים על רקע הפרסום כי משרד החוץ של ארה"ב הטיל סנקציות על שלושה ישראלים, בנוסף ל-6 ישויות ישראליות בהן ארגון להב"ה ומאחזים ביהודה ושומרון.
"הנשיא הסנילי והאנטישמי של ארצות הברית לא מפחיד אותנו", אומרים בארגון להב"ה. "היום גם בארצות הברית יודעים שמדובר בנשיא לא כשיר, שמגלה גישה מתרפסת בכל תחום אפשרי ולא מבין מה נעשה סביבו. מכל מקום, צעדיו של ביידן לא ירתיעו אותנו - נמשיך לפעול ללא מורא למען הצלת בנות ישראל, למורת רוחם של ביידן ושאר שונאי ישראל".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אברי צודק אבל צריך להיות בשקט
    כן ולא 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראל וכל עמי העולם יודעים שאסור להתערבב בעניינים של מדינות זרות. זה בדיוק כמו שמטילים חרם בגלל ההתנהגות של צהל העזה כאשר לא יודעים כלום. לכן לפעמים הכי טוב להיות בשקט אפילו אם אתה צודק.
    סגור
  • 7.
    את זה המייסדים לא צפו!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשיא עם דמנציה,או נשיא מושחת שרוצה להתמודד שוב.זה מצב שהמייסדים בארצות הברית לא צפו שיקרה ולכן,אין לזה פתרון בחוקה שעליו השופטים יצטרכו לתת פתרון חוקי לציבור במדינה! מה שיקרה זה או חוק מזורז של הסנאט או הקונגרס,או שהמפלגות יצטרכו לשים מועמדים אחרים במקום הקיימים אם הם רוצים להגדיל את הסיכוי לזכות בבחירות לנשיאות ארצות הברית!!!!
    סגור
  • 6.
    עוד שופר (ל"ת)
    הלך עלינו 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בעיה שהמייסדים לא ציפו לה!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשיא עם דמנציה,או נשיא מושחת שרוצה להתמודד על כהונה שנייה אחריי שכבר היה נשיא, זה בעיה שמייסדי ארצות הברית לא ציפו לה ולכן, לא נתנו לה מענה בחוקה.כך שהיום אין לכל מי שצריך להתמודד או למנוע מאחרים להתמודד בצורה חוקית,כלים כלשהם או מקרה תקדימי שאפשר להסתמך עליו כדי להתמודד עם הנושא המורכב הזה!!!!
    סגור
  • 4.
    ג'ו ביידן (ל"ת)
    מיכל 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אברי גלעד שרופה עלייך (ל"ת)
    כרמלה 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    מתי אתה אומר לביבי ללכת הביתה? אחרי שיהרוס את מה שנשאר? (ל"ת)
    תם 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • קודם
    צפוני 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם האחראים האימיתיים לכשלון ולהוצאת דיבת הארץ בעולם .
    סגור
  • 1.
    נשיא אבוד
    Pkk 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נכון כבר מזמן רואים את ההדרדאות שלו , הוא מגיב שלא לענין , טועה בשמות , לוחץ יגים ללא מענה , כושל בהליכתן . ונרטה כמו בר מינן שמחזיקים אותו עם מכונת הנשמה. המקורבים האינטרסנטיים שלו לא חומלים עליו וגורמים לו לנזק ולבושות גדולות יותר וגם לעולם כולו.
    סגור